d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Erat Senaste Köp
Prev1106107108109110669Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Nov 16 2011 02:23pm
Quote (ankiie @ 16 Nov 2011 20:34)
vart köpte du den?


klockforum ^^
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,012.63
Trader: Trusted
Nov 16 2011 06:15pm
Quote (pawa @ 16 Nov 2011 22:23)
klockforum ^^


sweclockers?! :O höhö
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Nov 17 2011 02:44am
Quote (RistVaLL @ 17 Nov 2011 01:15)
sweclockers?! :O höhö


;>
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Nov 17 2011 09:37am
Mw3 , tv
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Nov 17 2011 10:13am
Pepparkakor, nu ska jag bara blanda till ett glas oboy så skedjäveln står rakt upp mitt i glaset.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 17 2011 10:13am
Quote (snigelfis @ 17 Nov 2011 17:13)
Pepparkakor, nu ska jag bara blanda till ett glas oboy så skedjäveln står rakt upp mitt i glaset.


SNACKA OM TJOCK OBOY!!!!11111oneelevenelva
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Nov 17 2011 10:17am
Quote (Fil @ 17 Nov 2011 17:13)
SNACKA OM TJOCK OBOY!!!!11111oneelevenelva


Man ska inte ens känna att det är vätska i glaset, då har man gjort sig en riktig oboy. Som att bara köra pulver typ och sen blötlägga med saliv i käften:D
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Nov 17 2011 11:34am


sluta tjata

där har ni en riktig oboy
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 17 2011 02:07pm
Quote (dej @ Nov 17 2011 07:34pm)
http://www.youtube.com/watch?v=A9OuRGm0Ovw

sluta tjata

där har ni en riktig oboy


lite just betonggrädde :DDD

han e fan helt underbar.

on another note: Dogge brukade glida in i vår affär regelbundet och tjacka alla våra latin kings plattor och sen ge bort dom till folk i förorten.

riktigt stark snubbe.

This post was edited by Svartermetalisk on Nov 17 2011 02:08pm
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Nov 17 2011 02:11pm
Quote (Svartermetalisk @ 17 Nov 2011 21:07)
lite just betonggrädde :DDD

han e fan helt underbar.

on another note: Dogge brukade glida in i vår affär regelbundet och tjacka alla våra latin kings plattor och sen ge bort dom till folk i förorten.

riktigt stark snubbe.


Han är så jävla kung!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1106107108109110669Next
Add Reply New Topic New Poll