d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1106107108109110404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
May 29 2011 08:32am
Quote (ZippYz @ May 29 2011 02:29pm)
Skulle nog inte tro att den är värd mer än 100, bara 15/10 och 5 skill.



Makes no sense at all.
Stick bara.


Okej, tack.

Ah, var fan synd att det inte var +3 nova, och lite mer block hade vart awesome!

Dock ahde jag tur och fick den 2 sock! :D
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
May 29 2011 08:39am
Quote (SyB_BaM @ May 29 2011 04:32pm)
Okej, tack.

Ah, var fan synd att det inte var +3 nova, och lite mer block hade vart awesome!

Dock ahde jag tur och fick den 2 sock! :D


Hade varit helt epic b)
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
May 29 2011 10:03am
Någon som har free cham+ber i nonladder?^^
Member
Posts: 4,709
Joined: Apr 2 2011
Gold: 379.50
May 29 2011 10:13am
bara jag som lirar classic ? ^^
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 29 2011 10:14am
Quote (lulle @ 29 May 2011 17:13)
bara jag som lirar classic ? ^^


tror sajber kör
Member
Posts: 4,709
Joined: Apr 2 2011
Gold: 379.50
May 29 2011 10:14am
Quote (Ekaan @ May 29 2011 06:14pm)
tror sajber kör


förutom han e de bara jag eller ? :o
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 29 2011 10:15am
Quote (lulle @ 29 May 2011 17:14)
förutom han e de bara jag eller ? :o


kanske någon mer ^^ har en lvl 33 i nl ^^ inte orkat lvla
Member
Posts: 4,709
Joined: Apr 2 2011
Gold: 379.50
May 29 2011 10:17am
Quote (Ekaan @ May 29 2011 06:15pm)
kanske någon mer ^^ har en lvl 33 i nl ^^ inte orkat lvla


hehe :D
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
May 29 2011 10:20am
Quote (Ekaan @ 29 May 2011 18:15)
kanske någon mer ^^ har en lvl 33 i nl ^^ inte orkat lvla


Jag och Skullkraker lirar också, fast inte så mycket nu. men har typ någon 80+ sorc där
Member
Posts: 4,709
Joined: Apr 2 2011
Gold: 379.50
May 29 2011 10:22am
Quote (Errorz @ May 29 2011 06:20pm)
Jag och Skullkraker lirar också, fast inte så mycket nu. men har typ någon 80+ sorc där


okeoke :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1106107108109110404Next
Add Reply New Topic New Poll