d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1106107108109110820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 26 2011 02:28pm
Quote (IheardItwasEz @ Aug 26 2011 08:17pm)
morsan lagar sällan mat till mig det aset, så får göra det själv

men det blir alltid enkla rätter, som pulvermos och fiskpinnar och liknande^^


Haha, okej ^^

Member
Posts: 16,748
Joined: Jul 14 2007
Gold: 27,364.25
Aug 26 2011 08:29pm
gymmar igen nu efter ett 10 års uppehåll, blev step in 24 här i umeå då jag jobbar knepiga tider.

2-3 ggr i veckan styrka, 1-2 ggr i veckan motion
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold: 32.00
Aug 27 2011 09:51am
Quote (SyB_BaM @ Aug 26 2011 09:15pm)
Ah, kör också med proteinpulver efter träningspassen.

Det dryga är ju att jag bor hemma, så jag väljer typ inte vad morsan och farsan lagar - så kan ej styra det så bra ^^

Sen så studerar jag, och maten i skolan kanske inte alltid är i topp i näringsvärde, om man säger så - men bra ändå med mat i skolan imo.

Är väl frukosten och det innan jag lägger mig som jag styr upp själv xD


Det jag slarvar mest med. Skulle behöva ta mig en kvarg varje kväll + något kolhydrats sak.

Funderar på att lägga som regel att 1dl havregryn (till gröt då..) + 3-4 ägg varje morgon
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 27 2011 10:02am
Quote (Lunuz1 @ Aug 27 2011 03:51pm)
Det jag slarvar mest med. Skulle behöva ta mig en kvarg varje kväll + något kolhydrats sak.

Funderar på att lägga som regel att 1dl havregryn (till gröt då..) + 3-4 ägg varje morgon


Ah, min frukost jag har bestämt mig för att äta varje morgon är: 1 + ½ dl havregrynsgröt + 3 ägg + 2 glas o´boy (4 Dl mjölk, även typ 1-2 dl i gröten)

Måste fixa kvarg jag med till kvällarna :P
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Aug 27 2011 11:00am
Quote (SyB_BaM @ Aug 27 2011 04:02pm)
Ah, min frukost jag har bestämt mig för att äta varje morgon är: 1 + ½ dl havregrynsgröt + 3 ägg + 2 glas o´boy (4 Dl mjölk, även typ 1-2 dl i gröten)

Måste fixa kvarg jag med till kvällarna :P


jag hade seriöst spytt om jag hade käkat så mycket på morgonen :'d
Member
Posts: 3,367
Joined: Mar 29 2011
Gold: 66.80
Warn: 20%
Aug 27 2011 12:00pm
Quote (Lunuz1 @ Aug 27 2011 04:51pm)
Det jag slarvar mest med. Skulle behöva ta mig en kvarg varje kväll + något kolhydrats sak.

Funderar på att lägga som regel att 1dl havregryn (till gröt då..) + 3-4 ägg varje morgon


Skulle vara försiktig med kolhydrater på kvällen, även om du bulkar.
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 27 2011 01:33pm
Quote (syndicateffs @ Aug 27 2011 05:00pm)
jag hade seriöst spytt om jag hade käkat så mycket på morgonen :'d


Hehe, jag äter så varje morgon, funkar för mig.

Går upp 06.00 innan skolan bara för att jag ska hinna äta det!
Member
Posts: 877
Joined: May 4 2011
Gold: 0.00
Warn: 10%
Aug 27 2011 01:46pm
blir müsli på morgonen och proteinshakes och atm kreatin

står seriöst o får kräkreflexer när man sveper i sig shaken xD

körde benböj,bänkpress,skivstångsrodd idag! va trevligt :P
Member
Posts: 19,916
Joined: Oct 8 2006
Gold: 0.00
Warn: 30%
Aug 27 2011 02:24pm
har inte kört i dag, fan orkar inte nu heller försent......

får bli ett bra pass i morgon.
Member
Posts: 877
Joined: May 4 2011
Gold: 0.00
Warn: 10%
Aug 27 2011 02:29pm
Quote (addesmile @ Aug 27 2011 10:24pm)
har inte kört i dag, fan orkar inte nu heller försent......

får bli ett bra pass i morgon.


dålig stil
Go Back To Svenska Topic List
Prev1106107108109110820Next
Add Reply New Topic New Poll