d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 3
Prev1106710681069107010712039Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,069
Joined: Nov 8 2005
Gold: 74.40
Jul 27 2010 01:13pm
Quote (Ekaan @ 27 Jul 2010 20:53)
http://www.youtube.com/watch?v=DbYtqAWDF2U


åååhh så jävla guld
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Jul 27 2010 01:13pm
Afk fixar mat :)
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jul 27 2010 01:14pm
men lol råkade statta vita istället för ene på min es sorc lol
Banned
Posts: 574
Joined: Jul 18 2010
Gold: 1.95
Warn: 20%
Jul 27 2010 01:14pm
Quote (dallenthedude @ Jul 27 2010 09:13pm)
Afk fixar mat :)


vare inte du som skulle gå ner en massa?

syftar på din d2jsp blog>
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 27 2010 01:15pm
Quote (fideuu @ 27 Jul 2010 21:14)
men lol råkade statta vita istället för ene på min es sorc lol


man kan ju re-specca nu för tiden i D2, chilla ;)
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jul 27 2010 01:16pm
Quote (Litttle_Brother @ Jul 27 2010 09:15pm)
man kan ju re-specca nu för tiden i D2, chilla ;)


ja men en massa click igen !!!!! :,(
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jul 27 2010 01:16pm
Quote (SuN_sHiNe0_x2 @ 27 Jul 2010 20:14)
vare inte du som skulle gå ner en massa?

syftar på din d2jsp blog>


Ja men man måste väl ändå käka mat? iddi
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 27 2010 01:17pm
Quote (fideuu @ 27 Jul 2010 21:16)
ja men en massa click igen !!!!! :,(


bah

"ojojoj, dagens ungdomar" :D "På gamla goda tiden" så kunde man inte ens re-specca alls, så var nöjd ;)
Member
Posts: 6,069
Joined: Nov 8 2005
Gold: 74.40
Jul 27 2010 01:17pm
Quote (AsDrake @ 27 Jul 2010 21:16)
Ja men man måste väl ändå käka mat? iddi


Tänkte precis samma, bara för att man vill gå ner i vikt så behöver man väl inte svälta sig :O
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jul 27 2010 01:18pm
Quote (Litttle_Brother @ Jul 27 2010 09:17pm)
bah

"ojojoj, dagens ungdomar" :D "På gamla goda tiden" så kunde  man inte ens re-specca alls, så var nöjd ;)


vadå ungdom jag e vuxen ( p12 )
Go Back To Svenska Topic List
Prev1106710681069107010712039Next
Closed New Topic New Poll