☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Part 3
Prev
1
1064
1065
1066
1067
1068
2039
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 125671
Replies: 20383
Track Topic
KRANFORARE
Member
Posts: 6,069
Joined: Nov 8 2005
Gold
:
74.40
#10651
Jul 27 2010 11:58am
Quote (fideuu @ 27 Jul 2010 19:57)
du gav en tattar tiggare 20fg men jag som har kännt dig i typ 20år nejnej !!
/e
ska käka ses
Q_Q
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#10652
Jul 27 2010 11:59am
Quote (AsDrake @ 27 Jul 2010 18:56)
orka. det är så jävla tråååååååkigt
lol
morden i midsommer o miss marple och den där snubben vafan heter han, tappat namnet, den där fransmannen e nr1 ;D
;D
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#10653
Jul 27 2010 11:59am
Quote (fideuu @ 27 Jul 2010 19:58)
kolla edit
edit har ingen betydelse
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#10654
Jul 27 2010 11:59am
Quote (Ekaan @ 27 Jul 2010 18:59)
lol
morden i midsommer o miss marple och den där snubben vafan heter han, tappat namnet, den där fransmannen e nr1 ;D
;D
min morsa kollar på den serien...
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#10655
Jul 27 2010 12:01pm
Quote (AsDrake @ 27 Jul 2010 18:59)
min morsa kollar på den serien...
din morsa e nice då
man lär sig uppskatta sånt när man e över 17 ^^
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#10656
Jul 27 2010 12:02pm
Quote (Ekaan @ 27 Jul 2010 19:01)
din morsa e nice då
man lär sig uppskatta sånt när man e över 17 ^^
är 16
fideuu
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold
:
3,352.14
#10657
Jul 27 2010 12:03pm
Quote (AsDrake @ Jul 27 2010 08:02pm)
är 16
e 17 aja nu drar jag ^^
KRANFORARE
Member
Posts: 6,069
Joined: Nov 8 2005
Gold
:
74.40
#10658
Jul 27 2010 12:04pm
Quote (Ekaan @ 27 Jul 2010 19:59)
lol
morden i midsommer o miss marple och den där snubben vafan heter han, tappat namnet, den där fransmannen e nr1 ;D
;D
poirot?
xDallen
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold
:
2,208.00
#10659
Jul 27 2010 12:05pm
1,8k till guilden nu
Teposen
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold
:
354.00
#10660
Jul 27 2010 12:05pm
Quote (fgd_ @ Jul 27 2010 07:04pm)
poirot?
[påiiråt]
Quote (dallenthedude @ Jul 27 2010 07:05pm)
1,8k till guilden nu
Vad ska den heta ?
This post was edited by TB4g on Jul 27 2010 12:06pm
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
1064
1065
1066
1067
1068
2039
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact