d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 3
Prev1106410651066106710682039Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,069
Joined: Nov 8 2005
Gold: 74.40
Jul 27 2010 11:58am
Quote (fideuu @ 27 Jul 2010 19:57)
:hello:

du gav en tattar tiggare 20fg men jag som har kännt dig i typ 20år nejnej !! :cry:

/e

ska käka ses :wub:


Q_Q
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jul 27 2010 11:59am
Quote (AsDrake @ 27 Jul 2010 18:56)
orka. det är så jävla tråååååååkigt


lol

morden i midsommer o miss marple och den där snubben vafan heter han, tappat namnet, den där fransmannen e nr1 ;D

;D
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 27 2010 11:59am
Quote (fideuu @ 27 Jul 2010 19:58)
kolla  edit


edit har ingen betydelse
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jul 27 2010 11:59am
Quote (Ekaan @ 27 Jul 2010 18:59)
lol

morden i midsommer o miss marple och den där snubben vafan heter han, tappat namnet, den där fransmannen e nr1 ;D

;D


min morsa kollar på den serien...
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jul 27 2010 12:01pm
Quote (AsDrake @ 27 Jul 2010 18:59)
min morsa kollar på den serien...


din morsa e nice då

man lär sig uppskatta sånt när man e över 17 ^^
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jul 27 2010 12:02pm
Quote (Ekaan @ 27 Jul 2010 19:01)
din morsa e nice då

man lär sig uppskatta sånt när man e över 17 ^^


är 16 :cry:
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jul 27 2010 12:03pm
Quote (AsDrake @ Jul 27 2010 08:02pm)
är 16 :cry:


e 17 aja nu drar jag ^^
Member
Posts: 6,069
Joined: Nov 8 2005
Gold: 74.40
Jul 27 2010 12:04pm
Quote (Ekaan @ 27 Jul 2010 19:59)
lol

morden i midsommer o miss marple och den där snubben vafan heter han, tappat namnet, den där fransmannen e nr1 ;D

;D


poirot?
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Jul 27 2010 12:05pm
1,8k till guilden nu :)
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jul 27 2010 12:05pm
Quote (fgd_ @ Jul 27 2010 07:04pm)
poirot?


[påiiråt] :P

Quote (dallenthedude @ Jul 27 2010 07:05pm)
1,8k till guilden nu :)


Vad ska den heta ? :P

This post was edited by TB4g on Jul 27 2010 12:06pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1106410651066106710682039Next
Closed New Topic New Poll