d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hearthstone
Prev1105106107108109177Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jul 12 2015 10:46pm
Quote (berhemuli @ Jul 13 2015 12:59am)
Drog igenom alla gubbar vinst på tavern brawl. Shaman var svårast med så låg cost spells.


Får man win till räkningen för golden hero på brawl?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 13 2015 12:45am
Quote (Spetch @ 13 Jul 2015 06:46)
Får man win till räkningen för golden hero på brawl?


Nä. Är ju för enbart rank.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 13 2015 05:08am
Öppnar pack från 5-3 arena, missnöjd med arena, pack däremot, 1common 1 golden common, 1 rare, 1 epic och 1 legendary (hemingway, den sämsta, har förvisso alla men inte dragit denna från pack tidigare)^^

This post was edited by berhemuli on Jul 13 2015 05:08am
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 13 2015 06:26am
Quote (berhemuli @ 13 Jul 2015 13:08)
Öppnar pack från 5-3 arena, missnöjd med arena, pack däremot, 1common 1 golden common, 1 rare, 1 epic och 1 legendary (hemingway, den sämsta, har förvisso alla men inte dragit denna från pack tidigare)^^


lol va op.

Själv sitter jag o sparar ihop packs atm.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 13 2015 07:14am
Back to basics, körde några matcher med Mikko då vi körde med basic decks. Var rätt skoj faktiskt :D var så länge sen också så man hade knappt koll på vilka kort man hade :P
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 16 2015 02:27pm
Första rätt så bra Priest leken på 20 år. Fick 7-3 iaf.

Nu fick jag en rätt nice shaman lek. 3 Fire elemental :drool:
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jul 16 2015 04:18pm
Dat feel när man förlorar en match pga att någon spelar Nozdormu och en massa sega kort som gör att jag missar mina turns.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 16 2015 05:19pm
Körde igenom brawlen igår för att testa o var nyfiken. Gick o lira med mobil här. Men drog för mycket data. Men vann iaf matchen!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 16 2015 06:46pm
Quote (Litttle_Brother @ 16 Jul 2015 22:27)
Första rätt så bra Priest leken på 20 år. Fick 7-3 iaf.

Nu fick jag en rätt nice shaman lek. 3 Fire elemental :drool:


ofc, när jag har tur med priesten så gåre helt åt helvete med Shamanen xD
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 17 2015 03:50am
Say wat, är det inte Paladin som ska vara auto win i arena?

Jag fick en RIKTIGT BRA lek och jag har 0-2 nu, sjukt wtf.


edit/ galnaste oturen på länge. 0-3. Hade flera 1-2-3 mana minions, massa 4or, en del late game också, en conc,
3 truesilver sword, blessing of kings, guardian of kings, heal bot osv. Borde vara omöjligt med tydligen så gick det att gå 0-3.



edit2/ ska försöka på mig Shaman nu, inb4 0-4.

This post was edited by Litttle_Brother on Jul 17 2015 04:02am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1105106107108109177Next
Add Reply New Topic New Poll