d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev1105106107108109229Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 14 2013 07:23am
Quote (berhemuli @ Apr 14 2013 03:16pm)
Det är även unibet, pokerstars och fulltiltpoker. Och ett flertal andra med EU klient. ps och ftp blev det rätt nyligen, ca 6månader sen eller något sånt tror jag.


Det vet jag, jag svarade på Malmys fråga.

Jag säger inte att svs är #1 pokersite det enda jag säger är att jag är nöjd med svs

svs har låg rake, många skitdåliga cgspelare och bra drag alla tider jag lirar.

Om den är bäst eller inte har jag ingen aning om men ser väldigt lite anledning att byta atm.

Det tyngsta argumentet mot svs skulle väl vara att det är skitdåligt med turneringar men som ni båda vet bryr jag mig inte så mkt om det :P



Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 14 2013 07:38am
Quote (Svartermetalisk @ 14 Apr 2013 14:23)
Det vet jag, jag svarade på Malmys fråga.

Jag säger inte att svs är #1 pokersite det enda jag säger är att jag är nöjd med svs

svs har låg rake, många skitdåliga cgspelare och bra drag alla tider jag lirar.

Om den är bäst eller inte har jag ingen aning om men ser väldigt lite anledning att byta atm.

Det tyngsta argumentet mot svs skulle väl vara att det är skitdåligt med turneringar men som ni båda vet bryr jag mig inte så mkt om det :P


Nej och sen försöker jag inte övertyga dig att byta heller, trivs du så trivs du, det är ju trots allt det viktigaste.

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 14 2013 07:45am
Quote (Svartermetalisk @ 14 Apr 2013 15:23)
Det vet jag, jag svarade på Malmys fråga.

Jag säger inte att svs är #1 pokersite det enda jag säger är att jag är nöjd med svs

svs har låg rake, många skitdåliga cgspelare och bra drag alla tider jag lirar.

Om den är bäst eller inte har jag ingen aning om men ser väldigt lite anledning att byta atm.

Det tyngsta argumentet mot svs skulle väl vara att det är skitdåligt med turneringar men som ni båda vet bryr jag mig inte så mkt om det :P


pallade inte läsa er diskussion, så inte så konstigt att jag missade.. :D
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 14 2013 07:46am
Quote (berhemuli @ 14 Apr 2013 14:45)
pallade inte läsa er diskussion, så inte så konstigt att jag missade.. :D


Haha! :D TL;DR på dig också! :F


Apropå poker, hur går det för er pojkar?

This post was edited by Malmy on Apr 14 2013 07:50am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 14 2013 07:51am
pallade förövrigt inte lira dom där 1.5dolalrs.. kan bero på att jag inte sovit efter jobbet då jag vill se AIKs match först innan jag lägger mig.. torskade för många AA's mot skit och KK's mot Ax, orkade inte kämpa för några få dollars.. :D lirade 0.15/0.25 plo upp till 40dollars.. men torskade sen när jag jagade färg (vilket jag normalt inte skulle göra i den situationen) :D Så shit the same, spelar lite vilda västern och strax på 0! Seriösa projekter får man göra sen någon gång när man är pigg o utvilad.. :D
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 14 2013 07:53am
Quote (berhemuli @ 14 Apr 2013 14:51)
pallade förövrigt inte lira dom där 1.5dolalrs.. kan bero på att jag inte sovit efter jobbet då jag vill se AIKs match först innan jag lägger mig.. torskade för många AA's mot skit och KK's mot Ax, orkade inte kämpa för några få dollars.. :D lirade 0.15/0.25 plo upp till 40dollars.. men torskade sen när jag jagade färg (vilket jag normalt inte skulle göra i den situationen) :D  Så shit the same, spelar lite vilda västern och strax på 0!  Seriösa projekter får man göra sen någon gång när man är pigg o utvilad.. :D


hehe, ibland är det svårt, iallafall när det är för små stakes :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 14 2013 07:56am
Quote (Malmy @ Apr 14 2013 03:38pm)
Nej och sen försöker jag inte övertyga dig att byta heller, trivs du så trivs du, det är ju trots allt det viktigaste.


Exakt, men du har rätt i det där med bonusar det ska jag helt klart titta vidare på.

Quote (Malmy @ Apr 14 2013 03:46pm)
Haha! :D TL;DR på dig också! :F


Apropå poker, hur går det för er pojkar?


Vet inte +30 idag +74 igår, får man vara nöjd med i guess ^_^

hur går det själv?


Quote (berhemuli @ Apr 14 2013 03:51pm)
pallade förövrigt inte lira dom där 1.5dolalrs.. kan bero på att jag inte sovit efter jobbet då jag vill se AIKs match först innan jag lägger mig.. torskade för många AA's mot skit och KK's mot Ax, orkade inte kämpa för några få dollars.. :D lirade 0.15/0.25 plo upp till 40dollars.. men torskade sen när jag jagade färg (vilket jag normalt inte skulle göra i den situationen) :D  Så shit the same, spelar lite vilda västern och strax på 0!  Seriösa projekter får man göra sen någon gång när man är pigg o utvilad.. :D


haha :d

Låter som dom andra gångerna du försökt lira low-stakes cg

men aa får hoppas det går bättre när du är utvilad :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 14 2013 07:57am
Quote (Svartermetalisk @ 14 Apr 2013 15:56)
Exakt, men du har rätt i det där med bonusar det ska jag helt klart titta vidare på.



Vet inte +30 idag +74 igår, får man vara nöjd med i guess ^_^

hur går det själv?




haha :d

Låter som dom andra gångerna du försökt lira low-stakes cg

men aa får hoppas det går bättre när du är utvilad :)


Haha japp, ska inte lira lågt.. blir bara löjligt.. :D
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 14 2013 07:59am
Quote (Svartermetalisk @ 14 Apr 2013 14:56)
Exakt, men du har rätt i det där med bonusar det ska jag helt klart titta vidare på.



Vet inte +30 idag +74 igår, får man vara nöjd med i guess ^_^

hur går det själv?




haha :d

Låter som dom andra gångerna du försökt lira low-stakes cg

men aa får hoppas det går bättre när du är utvilad :)



Skönt för dig att vara i gröna kolumnen :)

Just nu går det inte jättebra, ligger - ~2$ för dagen, haft total torka på händer, och overplayade en pkt 8 lite nyss, vilket kostade mig dom dollarna. Men får hoppas att det vänder snart :)

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 14 2013 08:09am
Quote (Malmy @ Apr 14 2013 03:59pm)
Skönt för dig att vara i gröna kolumnen :)

Just nu går det inte jättebra, ligger - ~2$ för dagen, haft total torka på händer, och overplayade en pkt 8 lite nyss, vilket kostade mig dom dollarna. Men får hoppas att det vänder snart :)


Surt men hoppas det vänder snart for sure

Helt klart skönt att vara grön, downswings är ingen höjdare.





Go Back To Svenska Topic List
Prev1105106107108109229Next
Add Reply New Topic New Poll