Quote (Simon @ 16 Sep 2011 16:29)
vore ju en cool grej egentligen
tror jag har lagom längd på håret nu, vill ha "korta dreads" om ni förstår

vill inte ha meterlånga direkt...
Go for it, det värsta som kan hända är ju att du behöver klippa dig

6 User(s) are reading this topic (0 Guests and 2 Anonymous): Simon, Ekaan, ankiie, Laenda
Fråga bruden vetja!
This post was edited by SCXiao on Sep 16 2011 08:30am