d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev11051061071081095001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Sep 16 2011 08:08am
Quote (Giraff @ 16 Sep 2011 16:03)
20.


Quote (Simon @ 16 Sep 2011 16:03)
20 för att klara ancients... noob!
25 för att få exp nere i throne


20 för ancients visste jag ju, ancients =/= baal :(
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2011 08:10am
Quote (SCXiao @ 16 Sep 2011 16:08)
20 för ancients visste jag ju, ancients =/= baal :(


du kan vara level 1 och klara baal q
men du måste ha klarat ancients och därmed är du level 21 för att få komma ner i throne

This post was edited by Simon on Sep 16 2011 08:10am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2011 08:19am
min rakapparat börjar ge uppp :cry:
stod i typ 10 minuter och rakade mig och ändå fick den inte bort allt lol
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 16 2011 08:21am
Quote (Simon @ 16 Sep 2011 16:19)
min rakapparat börjar ge uppp :cry:
stod i typ 10 minuter och rakade mig och ändå fick den inte bort allt lol


Ladda den? :O
Eller kör med skägg
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 16 2011 08:23am
hemma gubbar! tibatibiatibia
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2011 08:25am
Quote (PlaaD @ 16 Sep 2011 16:21)
Ladda den? :O
Eller kör med skägg


den är laddad, det är nog bladen i den som börjar bli slöa ^^
skägg = drägg
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2011 08:27am
är det fjantigt att ha dreads när man är 22 bast? :D
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Sep 16 2011 08:28am
Quote (Simon @ 16 Sep 2011 16:27)
är det fjantigt att ha dreads när man är 22 bast? :D


Inte alls! Man ska inte bry sig om sådant förrän man närmar sig 30
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2011 08:29am
Quote (SCXiao @ 16 Sep 2011 16:28)
Inte alls! Man ska inte bry sig om sådant förrän man närmar sig 30


vore ju en cool grej egentligen
tror jag har lagom längd på håret nu, vill ha "korta dreads" om ni förstår :D
vill inte ha meterlånga direkt...
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Sep 16 2011 08:30am
Quote (Simon @ 16 Sep 2011 16:29)
vore ju en cool grej egentligen
tror jag har lagom längd på håret nu, vill ha "korta dreads" om ni förstår :D
vill inte ha meterlånga direkt...


Go for it, det värsta som kan hända är ju att du behöver klippa dig ^_^

6 User(s) are reading this topic (0 Guests and 2 Anonymous): Simon, Ekaan, ankiie, Laenda

Fråga bruden vetja!

This post was edited by SCXiao on Sep 16 2011 08:30am
Go Back To Svenska Topic List
Prev11051061071081095001Next
Closed New Topic New Poll