d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev1105106107108109156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jul 21 2012 03:32am
tog 4 minuter sen somnade jag ;P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 21 2012 06:57pm
Mötte roligaste zergen för någon vecka sedan.

Jag bygger en boxer barack och tar expo

Zergen scoutar att min barack står på ett bajsnödigt ställe, antar att det är 11 / 11 och bygger tre spines i sin main.

Never go full retard.
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Jul 22 2012 01:07pm
Quote (Svartermetalisk @ Jul 22 2012 01:57am)
Mötte roligaste zergen för någon vecka sedan.

Jag bygger en boxer barack och tar expo

Zergen scoutar att min barack står på ett bajsnödigt ställe, antar att det är 11 / 11 och bygger tre spines i sin main.

Never go full retard.


spines är bra ju
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 22 2012 01:47pm
Quote (d0oh @ Jul 22 2012 08:07pm)
spines är bra ju


aa bror

offra 30 % av din econ early för att jag bygger baracken på fel ställe.
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Jul 22 2012 01:55pm
Quote (Svartermetalisk @ Jul 22 2012 08:47pm)
aa bror

offra 30 % av din econ early för att jag bygger baracken på fel ställe.


ja men glöm inte
spines >>>>

brukar köra 6pool 2spine mot nästan varje terran jag möter

This post was edited by d0oh on Jul 22 2012 01:56pm
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jul 23 2012 02:10am
:O en terran vann MLG :O
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Jul 23 2012 03:19am
Quote (Tixon @ Jul 23 2012 09:10am)
:O en terran vann MLG :O


som vanligt då
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 23 2012 03:24am
Quote (d0oh @ Jul 23 2012 10:19am)
som vanligt då


Lal

Terran har inte vunnit skit sedan queen buffen

TvZ har varit zerg favored sen ghost nerfen för flera månader sen.

Zerg är absolut starkaste rasen atm.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 23 2012 03:27am
Du har alltid gnällt på TvZ men sanningen är att du är megabad, all inar varje game och macroar på silverlevel.
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jul 23 2012 03:31am
Quote (d0oh @ 23 Jul 2012 11:19)
som vanligt då


what, vilka turneringar har du tittat på?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1105106107108109156Next
Add Reply New Topic New Poll