☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Officiella Starcraft-tråden
Prev
1
105
106
107
108
109
156
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 27026
Replies: 1553
Track Topic
Tixon
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold
:
9,560.00
#1061
Jul 21 2012 03:32am
tog 4 minuter sen somnade jag ;P
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#1062
Jul 21 2012 06:57pm
Mötte roligaste zergen för någon vecka sedan.
Jag bygger en boxer barack och tar expo
Zergen scoutar att min barack står på ett bajsnödigt ställe, antar att det är 11 / 11 och bygger tre spines i sin main.
Never go full retard.
d0oh
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold
:
105.00
#1063
Jul 22 2012 01:07pm
Quote (Svartermetalisk @ Jul 22 2012 01:57am)
Mötte roligaste zergen för någon vecka sedan.
Jag bygger en boxer barack och tar expo
Zergen scoutar att min barack står på ett bajsnödigt ställe, antar att det är 11 / 11 och bygger tre spines i sin main.
Never go full retard.
spines är bra ju
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#1064
Jul 22 2012 01:47pm
Quote (d0oh @ Jul 22 2012 08:07pm)
spines är bra ju
aa bror
offra 30 % av din econ early för att jag bygger baracken på fel ställe.
d0oh
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold
:
105.00
#1065
Jul 22 2012 01:55pm
Quote (Svartermetalisk @ Jul 22 2012 08:47pm)
aa bror
offra 30 % av din econ early för att jag bygger baracken på fel ställe.
ja men glöm inte
spines >>>>
brukar köra 6pool 2spine mot nästan varje terran jag möter
This post was edited by d0oh on Jul 22 2012 01:56pm
Tixon
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold
:
9,560.00
#1066
Jul 23 2012 02:10am
en terran vann MLG
d0oh
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold
:
105.00
#1067
Jul 23 2012 03:19am
Quote (Tixon @ Jul 23 2012 09:10am)
en terran vann MLG
som vanligt då
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#1068
Jul 23 2012 03:24am
Quote (d0oh @ Jul 23 2012 10:19am)
som vanligt då
Lal
Terran har inte vunnit skit sedan queen buffen
TvZ har varit zerg favored sen ghost nerfen för flera månader sen.
Zerg är absolut starkaste rasen atm.
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#1069
Jul 23 2012 03:27am
Du har alltid gnällt på TvZ men sanningen är att du är megabad, all inar varje game och macroar på silverlevel.
Tixon
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold
:
9,560.00
#1070
Jul 23 2012 03:31am
Quote (d0oh @ 23 Jul 2012 11:19)
som vanligt då
what, vilka turneringar har du tittat på?
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
105
106
107
108
109
156
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact