☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> == League Of Legends ==
Prev
1
105
106
107
108
109
1131
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 225716
Replies: 11306
Track Topic
Marcusd0
Member
Posts: 205,298
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#1061
Jan 15 2011 11:19am
Köpte fiddle, första gamet med han nu på ett tag -
HaLLuXX
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold
:
0.99
#1062
Jan 15 2011 11:40am
bara jag som tycker att kassadin är OP? :/
Gaben
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold
:
14,002.78
#1063
Jan 15 2011 11:40am
Quote (HaLLuXX @ Jan 15 2011 06:40pm)
bara jag som tycker att kassadin är OP? :/
AD eller AP?
HaLLuXX
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold
:
0.99
#1064
Jan 15 2011 11:43am
Quote (eWaste @ Jan 15 2011 05:40pm)
AD eller AP?
han hade typ någon konstig build, både AP(400~) sen vare levithan eller va den heter och någon mer arm
Gaben
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold
:
14,002.78
#1065
Jan 15 2011 11:43am
Quote (HaLLuXX @ Jan 15 2011 06:43pm)
han hade typ någon konstig build, både AP(400~) sen vare levithan eller va den heter och någon mer arm
Hybrid Build Kanske?
HaLLuXX
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold
:
0.99
#1066
Jan 15 2011 12:11pm
Quote (eWaste @ Jan 15 2011 05:43pm)
Hybrid Build Kanske?
yeah förmodligen:P dock galet OP fast han va ganska feedad tack vare våran garen som bara sprang runt haha
Litttle_Brother
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold
:
2,069.00
#1067
Jan 15 2011 03:28pm
Quote (PurpleTPScrollsWTF @ 15 Jan 2011 15:45)
http://i55.tinypic.com/2rhlpgh.jpg
0 assists
varföe dodge av gear? ^^
PurpleTPScrollsWTF
Member
Posts: 2,498
Joined: May 1 2009
Gold
:
227.99
#1068
Jan 15 2011 04:15pm
Quote (Litttle_Brother @ Jan 15 2011 11:28pm)
varföe dodge av gear? ^^
top secret
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#1069
Jan 15 2011 07:05pm
LOL.
E: roligaste gamet på väldigt länge må ja säga.
This post was edited by Nickeee on Jan 15 2011 07:19pm
kaptenen
Member
Posts: 162
Joined: Sep 13 2010
Gold
:
0.00
#1070
Jan 15 2011 07:11pm
Quote (Nickeee @ Jan 16 2011 03:05am)
http://i51.tinypic.com/2cco7ck.png
LOL.
Ewaste, där har du en top tier annie build.
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
105
106
107
108
109
1131
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact