Quote (Fil @ 25 Aug 2011 21:17)
Lätt hänt! Din kondition kommer återvända om du ger dig fan på det!

Jodå, jag ger inte upp lätt på nåt jag har bestämt mig, men började nu i sommar och det var/är en seg start! Men mitt mål till maj när den "årliga milen" är här i Luleå, så siktar jag på bättre än sist, hade 1:02/01 då. Då gick jag typ 1/3 dock.
Så om jag får under timmen och springer hela tiden = win. Eller under 55 skulle vara ännu bättre men jag nöjer mig under timmen! =)
Denna vecka =
måndag = styrke med en kompis
tisdag = kondition ca 4-5 km
onsdag = samma som måndag
torsdag idag = rundan på ca 2-2,5 km

Imorgon fredag = Antingen kondition eller styrke får se.