d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1105106107108109820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 25 2011 11:19am
Quote (Fil @ 25 Aug 2011 19:17)
så du har ändå kommit igång så pass så du klarar av att springa?

om jag minns rätt började du väl på steg 1 med att växelvis gå, springa?


Jo, brukar göra det nu med, men kan springa (jogga lugnare takt) ca 2 km iaf! :]

Förut på "gamla goda tiden" (aka några år sedan) kunde jag springa hela milen och då var jag mindre trött än efter 2km nu :(((
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 25 2011 01:17pm
Quote (Litttle_Brother @ 25 Aug 2011 19:19)
Jo, brukar göra det nu med, men kan springa (jogga lugnare takt) ca 2 km iaf! :]

Förut på "gamla goda tiden" (aka några år sedan) kunde jag springa hela milen och då var jag mindre trött än efter 2km nu :(((


Lätt hänt! Din kondition kommer återvända om du ger dig fan på det! :)
Member
Posts: 19,916
Joined: Oct 8 2006
Gold: 0.00
Warn: 30%
Aug 25 2011 01:18pm
Quote (Litttle_Brother @ Aug 25 2011 05:19pm)
Jo, brukar göra det nu med, men kan springa (jogga lugnare takt) ca 2 km iaf! :]

Förut på "gamla goda tiden" (aka några år sedan) kunde jag springa hela milen och då var jag mindre trött än efter 2km nu :(((


Jogga tills du är slut och sen går 1-2km tills du känner att du orkar springa mer! så gjorde jag iaf, iof så klarar jag inte och springa speciellt långt nu heller ~ 5km.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 25 2011 02:01pm
Quote (Fil @ 25 Aug 2011 21:17)
Lätt hänt! Din kondition kommer återvända om du ger dig fan på det! :)


Jodå, jag ger inte upp lätt på nåt jag har bestämt mig, men började nu i sommar och det var/är en seg start! Men mitt mål till maj när den "årliga milen" är här i Luleå, så siktar jag på bättre än sist, hade 1:02/01 då. Då gick jag typ 1/3 dock.
Så om jag får under timmen och springer hela tiden = win. Eller under 55 skulle vara ännu bättre men jag nöjer mig under timmen! =)


Denna vecka =
måndag = styrke med en kompis
tisdag = kondition ca 4-5 km
onsdag = samma som måndag
torsdag idag = rundan på ca 2-2,5 km :P
Imorgon fredag = Antingen kondition eller styrke får se.
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Aug 26 2011 07:46am
gg

This post was edited by ankiie on Aug 26 2011 07:46am
Member
Posts: 877
Joined: May 4 2011
Gold: 0.00
Warn: 10%
Aug 26 2011 01:58pm
jävla jobbigt att man är hungrig och måste pissa 24/7 nu när man börjat träna ;P
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 26 2011 02:05pm
Quote (IheardItwasEz @ Aug 26 2011 07:58pm)
jävla jobbigt att man är hungrig och måste pissa 24/7 nu när man börjat träna ;P


Hehe :P

Fan maten som är det jobbigaste med träningen tycker jag...
Member
Posts: 877
Joined: May 4 2011
Gold: 0.00
Warn: 10%
Aug 26 2011 02:10pm
Quote (SyB_BaM @ Aug 26 2011 10:05pm)
Hehe :P

Fan maten som är det jobbigaste med träningen tycker jag...


jo det är den, men har faktiskt börjat laga min egna mat (ägg) nu etc

så det går rätt bra med den delen!

sen har man ju proteinshakes som hjälper till :P
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 26 2011 02:15pm
Quote (IheardItwasEz @ Aug 26 2011 08:10pm)
jo det är den, men har faktiskt börjat laga min egna mat (ägg) nu etc

så det går rätt bra med den delen!

sen har man ju proteinshakes som hjälper till :P


Ah, kör också med proteinpulver efter träningspassen.

Det dryga är ju att jag bor hemma, så jag väljer typ inte vad morsan och farsan lagar - så kan ej styra det så bra ^^

Sen så studerar jag, och maten i skolan kanske inte alltid är i topp i näringsvärde, om man säger så - men bra ändå med mat i skolan imo.

Är väl frukosten och det innan jag lägger mig som jag styr upp själv xD
Member
Posts: 877
Joined: May 4 2011
Gold: 0.00
Warn: 10%
Aug 26 2011 02:17pm
Quote (SyB_BaM @ Aug 26 2011 10:15pm)
Ah, kör också med proteinpulver efter träningspassen.

Det dryga är ju att jag bor hemma, så jag väljer typ inte vad morsan och farsan lagar - så kan ej styra det så bra ^^

Sen så studerar jag, och maten i skolan kanske inte alltid är i topp i näringsvärde, om man säger så - men bra ändå med mat i skolan imo.

Är väl frukosten och det innan jag lägger mig som jag styr upp själv xD


morsan lagar sällan mat till mig det aset, så får göra det själv

men det blir alltid enkla rätter, som pulvermos och fiskpinnar och liknande^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev1105106107108109820Next
Add Reply New Topic New Poll