d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ___ Posta Pic Av Dig SjÄlv ___
Prev1105106107108109156Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 14,899
Joined: Nov 14 2005
Gold: 2,683.00
Jul 7 2009 04:36pm
Quote (SweMaggot @ Wed, 8 Jul 2009, 00:29)
lång historia kort:P

jag åkte ner till gotland.
när jag kommer fram öppnar jag min bag, och upptäcker att en öl har läckt ut..
så den dagen har jag alltså inga andra kläder än de jag har på mig +2par shorts:P
sen så är jag inte så petig när de gäller kläder osv^^


ajdo :\

hatar sånt ~~ hände liknade förut, satt o skulle precis dricka öl ur flaska, så drar polarn feta skämtet (tyckte det var roligt då iaf), garvar och sprutar öl över hela mig ... hurRAH

This post was edited by 3D-Lindell on Jul 7 2009 04:50pm
Member
Posts: 1,344
Joined: Jul 17 2003
Gold: 220.00
Jul 7 2009 06:32pm
Member
Posts: 5,945
Joined: Jul 3 2008
Gold: 340.01
Jul 7 2009 07:44pm
Quote (zenon @ Wed, Jul 8 2009, 12:32am)
http://i32.tinypic.com/n2dd1w.jpg


Får man lov att dansa?
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
Jul 8 2009 01:16am
Quote (SweMaggot @ Tue, Jul 7 2009, 10:11pm)
http://img31.imageshack.us/img31/9959/img4102u.jpg
Kommentera!? x'D


LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

KOLLA HAN TILL VÄNSTER GUMMIBAND PÅ BYXORNA LOLOLOLOL PARTILLEJOHNNY NR #1 PARTILLEJOHNNY NR #1 PARTILLEJOHNNY NR #1 PARTILLEJOHNNY NR #1

Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jul 8 2009 02:14am
Quote (EmiJ @ Wed, 8 Jul 2009, 09:16)
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

KOLLA HAN TILL VÄNSTER GUMMIBAND PÅ BYXORNA LOLOLOLOL PARTILLEJOHNNY NR #1 PARTILLEJOHNNY NR #1 PARTILLEJOHNNY NR #1 PARTILLEJOHNNY NR #1


Alla vet att du redan är partillejohnny #1 emil :b
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jul 8 2009 07:17pm
Quote (xex2 @ Fri, 26 Jun 2009, 02:54)
där har ni mig , inte bästa bilden menmen :)


http://i41.tinypic.com/20r4pd.jpg


msn?

Quote (Alphabetz @ Wed, 24 Jun 2009, 23:31)
TACK, MEN JAG HAR ICKE POSTAT NGN BRUD ..

http://i43.tinypic.com/1zmchw0.jpg

INB4 -  I know, my hair is awesome.

Icke slickat längs pannan, bara uppåt. :D


msn?


Quote (Jungell @ Sun, 21 Jun 2009, 22:39)

HÖGER1


???

This post was edited by SpAz. on Jul 8 2009 07:21pm
Member
Posts: 27,432
Joined: May 10 2007
Gold: 12,138.00
Jul 8 2009 07:26pm
Quote (Nickeee @ Sat, 13 Jun 2009, 18:07)
Int så noga här uppe, mode är inte det viktigaste haha. jag hade inte byxorna instoppade när jag var på avslutningen åde, hade bara det där hemma, det är inte skönt att gå på jeans :I
Det märks att det är stor modeskillnad här och i södra sverige,
9 av 10 har byxorna nedtryckta i sockarna, byxerna matchar nästan aldrig tröjan osv, 6 av 10 har för stora kläder. som sagt, det är inte många som bryr sig om sådant här :P
ett skäl till att det är vanligt att ha byxorna nedtryckta i sockarna sådär är att så många cyklar. man vill ju inte kötta sönder byxorna i drevet. så då skyddar man dom genom att plugga ner dom i byxan. lol.



Inte min kavaj, min brors, som fyllt 21 nu xdddddd.
Och rosen är inte min, det var min vän som ansåg att det var " fint " med en ros i brostfickan P:


:d
Member
Posts: 14,899
Joined: Nov 14 2005
Gold: 2,683.00
Jul 8 2009 08:37pm
Quote (SpAz. @ Mon, 2 Mar 2009, 22:47)


GRRRR
Member
Posts: 14,899
Joined: Nov 14 2005
Gold: 2,683.00
Jul 8 2009 09:00pm
Quote (Nickeee @ Sat, 13 Jun 2009, 18:02)
då får väl jag lov att posta en då :O
Hah, ser nästan ut som jag blundar, kom just ut ur ett mörkt rum, så det var måttligt ljust :(
men de är va de är :)
E/ det var i fredags, skolavslutning med andra ord :P



såg jag ut sådär skulle jag ta livet av mig
Member
Posts: 13,201
Joined: Mar 3 2007
Gold: 150.01
Jul 8 2009 10:17pm
Quote (3D-Lindell @ Thu, 9 Jul 2009, 03:00)
såg jag ut sådär skulle jag ta livet av mig


haha kavaj + nedstoppat i strumporna och jeans 10/10

This post was edited by Jungell on Jul 8 2009 10:17pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1105106107108109156Next
Closed New Topic New Poll