Int så noga här uppe, mode är inte det viktigaste haha. jag hade inte byxorna instoppade när jag var på avslutningen åde, hade bara det där hemma, det är inte skönt att gå på jeans :I
Det märks att det är stor modeskillnad här och i södra sverige,
9 av 10 har byxorna nedtryckta i sockarna, byxerna matchar nästan aldrig tröjan osv, 6 av 10 har för stora kläder. som sagt, det är inte många som bryr sig om sådant här
ett skäl till att det är vanligt att ha byxorna nedtryckta i sockarna sådär är att så många cyklar. man vill ju inte kötta sönder byxorna i drevet. så då skyddar man dom genom att plugga ner dom i byxan. lol.Inte min kavaj, min brors, som fyllt 21 nu xdddddd.
Och rosen är inte min, det var min vän som ansåg att det var " fint " med en ros i brostfickan P: