Quote (Svartermetalisk @ 14 Apr 2013 14:14)
Svs är skattefritt
jag har funderat på att börja exploita depositbonuses helt klart men rakeback är inte så intressant, SVS tar 2.5 % i rake, dom flesta andra siter tar 5 men erbjuder rakebake deals för att gå ner till samma rake svs har.
Dessutom går raken ni betalar på pokerstars ner i fickan hos svinrika riskkapitalister, raken jag betalar går till att stärka Svergies statsfinanser dessutom skulle jag inte känna mig säker att ha hela rullen någon annanstans än SVS.
Mene, exploita depositdeals helt klart något jag kommer titta mer på. Sätta in 1000 spänn eller whatever, omsätta det som krävs och sen casha ut hela insättningen och hela bonusen.
När jag är mer haj på shorthanded kommer jag definitivt titta på hur man effektivast exploitar bonusar, det lär gå snabbare att omsätta deras rake-krav på shorthanded än på max 10 vilket är varför jag aldrig orkat göra det tidigare.
aa Deposit bonusar är schyssta oavsett om man "exploitar" eller bara kör, kommer in en 10$ lite då o då fastän att du bara spelar som du normalt sett gör

edit: Enligt Rakeback lovers har Pokerstars 83% rakeback på 4.50% rake
Quote (berhemuli @ 14 Apr 2013 14:16)
Det är även unibet, pokerstars och fulltiltpoker. Och ett flertal andra med EU klient. ps och ftp blev det rätt nyligen, ca 6månader sen eller något sånt tror jag.
Tror han bara svarade på min fråga som jag editade bort efter jag kollat skatteverket
This post was edited by Malmy on Apr 14 2013 07:22am