d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev11041051061071085001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Sep 16 2011 08:00am
ska åka till ica snart, funderar på vad man ska köpa... läsk o godis fan
funderar på om de e värt att åka där jag måste legga för det eller om jag ska åka lite längre bort där kvaliten är goare? =D
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,229.77
Sep 16 2011 08:00am
Quote (Simon @ 16 Sep 2011 15:58)
why put the gun to your head
if you're already deeeeaaaad


Because you touch yourself at night!
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 16 2011 08:01am
Quote (SCXiao @ Sep 16 2011 04:00pm)
Because you touch yourself at night!


Because I touch you at night :ph34r:
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2011 08:02am
Quote (Ekaan @ 16 Sep 2011 16:00)
ska åka till ica snart, funderar på vad man ska köpa... läsk o godis fan
funderar på om de e värt att åka där jag måste legga för det eller om jag ska åka lite längre bort där kvaliten är goare? =D


hahaha men prova att käfta mot lite och se vad som händer :D
låtsas som att du är skitinsatt och nämligen råkar veta att det är emot lagen att neka energidryck pga ålder! eller nåt sånt!!!

jag funderar på om jag ska köpa cigg eller inte
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,229.77
Sep 16 2011 08:02am
Quote (Spetch @ 16 Sep 2011 16:01)
Because I touch you at night :ph34r:


Måste vara därför jag inte kan sova om nätterna! :run:




Är det level 20 eller 25 som behövs för att klara baal Q och ta sig till nightmare?
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Sep 16 2011 08:03am
Quote (SCXiao @ 16 Sep 2011 16:02)
Måste vara därför jag inte kan sova om nätterna! :run:




Är det level 20 eller 25 som behövs för att klara baal Q och ta sig till nightmare?


20.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2011 08:03am
Quote (SCXiao @ 16 Sep 2011 16:02)
Måste vara därför jag inte kan sova om nätterna! :run:




Är det level 20 eller 25 som behövs för att klara baal Q och ta sig till nightmare?


20 för att klara ancients... noob!
25 för att få exp nere i throne
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Sep 16 2011 08:03am
Quote (SCXiao @ 16 Sep 2011 15:02)
Måste vara därför jag inte kan sova om nätterna! :run:




Är det level 20 eller 25 som behövs för att klara baal Q och ta sig till nightmare?


24 för anci
så obv 25

men du kan ju baalbugga ^^
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2011 08:04am
Quote (Ekaan @ 16 Sep 2011 16:03)
24 för anci
så obv 25

men du kan ju baalbugga ^^


nej det är 20 för anci :D

25 måste man vara för att tjäna någon exp nere i throne. man får exp på 24 också men det går fett segt
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Sep 16 2011 08:05am
Quote (Simon @ 16 Sep 2011 15:04)
nej det är 20 för anci :D

25 måste man vara för att tjäna någon exp nere i throne. man får exp på 24 också men det går fett segt


aah lol hehe inte kört normalt på länge, kört bara classic rushs och baalbug ^^
aja
ska fixa lite grejor återkommer när jag varit o handlat

This post was edited by Ekaan on Sep 16 2011 08:06am
Go Back To Svenska Topic List
Prev11041051061071085001Next
Closed New Topic New Poll