☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Officiella Starcraft-tråden
Prev
1
104
105
106
107
108
156
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 27004
Replies: 1553
Track Topic
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#1051
Jul 20 2012 08:25am
Quote (sturm @ 18 Jul 2012 22:32)
Haha typ samma här, har en polare som kör från eskilstuna för att se detta, och hade säkert haft en till från lund om han haft tid och pengar. Alla mina andra spelintresserade polare bangar
så jag får tvinga dom!
Hade varit fett kul men det är svårt att åka 100 mil och betala en biljett på 300kr.
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#1052
Jul 20 2012 02:42pm
http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/2012_MLG_Pro_Circuit/Summer/Arena
Två Ro16 brackets double elimination
vinnaren i båda (bo3) möts i en final (bo7)
sjukt bra system, detta kommer MLG köra istället för sitt förra tror jag
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#1053
Jul 20 2012 04:18pm
Cytoplasm pretty guuuuud
Tixon
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold
:
9,560.00
#1054
Jul 20 2012 04:53pm
vill titta på streamen men jag är så jävla trött
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#1055
Jul 20 2012 04:55pm
Quote (snoramej @ Jul 20 2012 11:18pm)
Cytoplasm pretty guuuuud
Episk fail i g3
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#1056
Jul 20 2012 04:55pm
Quote (Svartermetalisk @ 21 Jul 2012 00:55)
Episk fail i g3
Ohja
Men g1 var han sjukt bra i, no question about dis
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#1057
Jul 20 2012 04:58pm
Quote (snoramej @ Jul 20 2012 11:55pm)
Ohja
Men g1 var han sjukt bra i, no question about dis
Tru dat!
Stephano mot QXC nu, fett taggad!
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#1058
Jul 20 2012 05:00pm
Quote (Svartermetalisk @ 21 Jul 2012 00:58)
Tru dat!
Stephano mot QXC nu, fett taggad!
aa lär vara bra som fan.
Tixon
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold
:
9,560.00
#1059
Jul 20 2012 05:01pm
någon som vet hur många matcher som spelas inatt?
där är många matcher som jag inte vill missa
aja, drar igång streamen och checkar från sängen, lät somna inom 10 min ;P
This post was edited by Tixon on Jul 20 2012 05:04pm
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#1060
Jul 20 2012 05:02pm
Quote (Tixon @ 21 Jul 2012 01:01)
någon som vet hur många matcher som spelas inatt?
där är många matcher som jag inte vill missa
1 match till efter stephano v qxc antar jag?
eller är det mkt mkt mkt mer?
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
104
105
106
107
108
156
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact