Quote (n1ghtm4r3 @ Apr 17 2010 05:09pm)
nya updaten såg nice ut, men får väl se då man återgår till LS från D2

gör fortfarande profit och ska bygga klart min bowersin först xD
Quote (Svartermetalisk @ Apr 13 2010 07:22pm)
D2 < LS
Old news is very old
I'm gunna make a self-vouch heir