d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1104105106107108820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 25 2011 08:58am
Quote (SyB_BaM @ 25 Aug 2011 15:57)
Okejs ^^

Ska du bli / är du någon powerlifter eller?


ska bli det hade jag tänkt^^
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 25 2011 09:00am
Quote (Robarian @ Aug 25 2011 02:58pm)
ska bli det hade jag tänkt^^


Ah, okej :)

Lycka till med det, bara träna på tills du kan tävla!
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 25 2011 09:01am
Quote (SyB_BaM @ 25 Aug 2011 16:00)
Ah, okej :)

Lycka till med det, bara träna på tills du kan tävla!


tackar :P

tävla vet jag inte om jag ska börja med, men det får man ju se hur stark man lyckas bli :D
Member
Posts: 25,692
Joined: Dec 22 2007
Gold: 0.00
Aug 25 2011 09:51am
Quote (Fil @ Aug 23 2011 04:18pm)
Nej det påverkar inte din kondition. Det blir för oregelbundet med vila mellan set osv.


Jag har hört att man kan få sämre kondition, då större muskler kräver mer syre.
Det var min idrottslärare som sa det, så någon sanning borde det finnas.
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 25 2011 10:00am
Quote (diablo_es @ 25 Aug 2011 16:51)
Jag har hört att man kan få sämre kondition, då större muskler kräver mer syre.
Det var min idrottslärare som sa det, så någon sanning borde det finnas.


alla idrottslärare är hjärndöda idioter^^

man får antagligen inte sämre, men eftersom du får större muskler så kräver dem bättre syresupptagningsförmåga
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 25 2011 10:23am
Quote (Robarian @ 25 Aug 2011 18:00)
alla idrottslärare är hjärndöda idioter^^

man får antagligen inte sämre, men eftersom du får större muskler så kräver dem bättre syresupptagningsförmåga


Precis

Men det kommer säkerligen uppfattas som att man har sämre kondition ;)
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 25 2011 10:44am
Quote (Robarian @ Aug 25 2011 03:01pm)
tackar :P

tävla vet jag inte om jag ska börja med, men det får man ju se hur stark man lyckas bli :D


Ah precis :)

Bara kämpa på som fan, om det är ett mål för dig!
Member
Posts: 19,916
Joined: Oct 8 2006
Gold: 0.00
Warn: 30%
Aug 25 2011 10:45am
Quote (SyB_BaM @ Aug 25 2011 02:30pm)
Varför köra tre olika musklelgrupper på en och samma dag, med bara 1 basövning vardera? ...


jag kör 2 helkroppspass i veckan, funkar bra för mig iaf^^
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 25 2011 10:51am
Quote (addesmile @ 25 Aug 2011 18:45)
jag kör 2 helkroppspass i veckan, funkar bra för mig iaf^^


jag gillar också att köra hela kroppen på en och samma gång, men satsar mest på kondition dock, den är väldigt kass atm :((

Orkade PRECIS springa en 2,5km sträcka idag söligt utan att gå, men det var då jävlar precis också :P
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 25 2011 11:17am
Quote (Litttle_Brother @ 25 Aug 2011 18:51)
jag gillar också att köra hela kroppen på en och samma gång, men satsar mest på kondition dock, den är väldigt kass atm :((

Orkade PRECIS springa en 2,5km sträcka idag söligt utan att gå, men det var då jävlar precis också :P


så du har ändå kommit igång så pass så du klarar av att springa?

om jag minns rätt började du väl på steg 1 med att växelvis gå, springa?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1104105106107108820Next
Add Reply New Topic New Poll