Quote (addesmile @ 25 Aug 2011 18:45)
jag kör 2 helkroppspass i veckan, funkar bra för mig iaf^^
jag gillar också att köra hela kroppen på en och samma gång, men satsar mest på kondition dock, den är väldigt kass atm :((
Orkade PRECIS springa en 2,5km sträcka idag söligt utan att gå, men det var då jävlar precis också
