d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hearthstone
Prev1103104105106107177Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jun 28 2015 05:59am
Fick äntligen tummen ur och klarade veckans brawl, fick bara skit :P
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 29 2015 08:03am
Borde gå och gå tillbaka till gamla tavern brawls för att utmana vänner i dom tycker jag. Kanske kommer nån sån funktion längre fram, fast som kostar säkert typ 5€ tillgång till gamla brawls.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 2 2015 03:17am
Veckans TB + spela "minions that cost 2 or less" quest = t4t
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 2 2015 03:45pm
23-3 idag i ranked, all paladin. Från rank 22 till 10. :P Inte lirat rank på typ 2 säsonger..
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jul 3 2015 06:48am
Quote (berhemuli @ Jul 2 2015 11:45pm)
23-3 idag i ranked, all paladin. Från rank 22 till 10. :P Inte lirat rank på typ 2 säsonger..


Gz :D

Jag är sämst på att göra decks så climbar aldrig längre än 15 :')

Vill inte göra meta decks utan gör egna lite roligare decks. Men dem tar sig oftast inte jättehögt :lol:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 3 2015 06:50am
Quote (fideuu @ 3 Jul 2015 14:48)
Gz :D

Jag är sämst på att göra decks så climbar aldrig längre än 15 :')

Vill inte göra meta decks utan gör egna lite roligare decks. Men dem tar sig oftast inte jättehögt :lol:


Jo finns ju ingen reward över att ta sig högt. Så egentligen kvittar det. Så man får välja fritt om man vill köra roliga decks lägre ner eller försöka nå så högt upp som möjligt med bra deck. :P


Har just nu en arena med mage också, inga fireballs eller flamestrikes.. står på 6-0.

This post was edited by berhemuli on Jul 3 2015 06:51am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 6 2015 12:08pm
Haha gjorde bara för skoj deck med bara legendaries.. Krossar motstånd och får folk som ragerar efter.. "good, you bought all the cards just to show off in casual, good job.. really" sånna där efter varje vinst.. hahaha.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 6 2015 03:56pm
Quote (berhemuli @ 6 Jul 2015 20:08)
Haha gjorde bara för skoj deck med bara legendaries.. Krossar motstånd och får folk som ragerar efter.. "good, you bought all the cards just to show off in casual, good job.. really" sånna där efter varje vinst.. hahaha.


Kan man ens köpa kort? :lol:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 6 2015 04:01pm
Quote (SCXiao @ 6 Jul 2015 23:56)
Kan man ens köpa kort? :lol:


Han menade väl att jag köpt kortpacks för cash.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 6 2015 04:21pm
Quote (berhemuli @ 7 Jul 2015 00:01)
Han menade väl att jag köpt kortpacks för cash.


Det har jag gjort, är jag bög?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1103104105106107177Next
Add Reply New Topic New Poll