Quote (fideuu @ 3 Jul 2015 14:48)
Gz :D
Jag är sämst på att göra decks så climbar aldrig längre än 15 :')
Vill inte göra meta decks utan gör egna lite roligare decks. Men dem tar sig oftast inte jättehögt :lol:
Jo finns ju ingen reward över att ta sig högt. Så egentligen kvittar det. Så man får välja fritt om man vill köra roliga decks lägre ner eller försöka nå så högt upp som möjligt med bra deck.

Har just nu en arena med mage också, inga fireballs eller flamestrikes.. står på 6-0.
This post was edited by berhemuli on Jul 3 2015 06:51am