Quote (sturm @ Jul 18 2012 06:32pm)
appropå Starcraft II World Championship Series Nordic Nationals, skaru gå eller?
Vi kanske kan träffas där, ska köpa biljetter nu till mig och några polare.
Peace!
måste komma ihåg att kolla med min bror om han är sugen, känner inte överdrivet många som gillar sc2 och orkar inte gå dit ensam lal.
Jag slänger iväg ett PM om jag bestämmer mig för att glida dit.