d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev1103104105106107156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Jul 16 2012 11:39pm
Quote (Tixon @ Jul 16 2012 09:51pm)
Scarlett (tjej) vann World Championship Series : Canada

:lol: Canada


Kan folk sluta kalla honom för en tjej? Inget budskap om att jag är emot något bara säger att Hon/Han är biologiska begrepp och bör därför användas korrekt. Tekniskt är han en ``hane`` ingen ``hona``. Om man ska dock vara modern så kan vi lika gärna stryka både han och hon, istället säga Scarlett vann och inget därpå.
Sry if i came to strong ;)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 17 2012 12:29am
Vad bra att den allsmäktiga Ownyaah kommer in och reder ut vad som ska betäcknas som tjej, kille och inget av det.

/sarcasm
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jul 17 2012 02:26am
Quote (ownyaah @ Jul 17 2012 07:39am)
Kan folk sluta kalla honom för en tjej? Inget budskap om att jag är emot något bara säger att Hon/Han är biologiska begrepp och bör därför användas korrekt. Tekniskt är han en ``hane`` ingen ``hona``. Om man ska dock vara modern så kan vi lika gärna stryka både han och hon, istället säga Scarlett vann och inget därpå.
Sry if i came to strong  ;)


jag bör inte kalla dig för en hattsmugglare, men jag gör det ändå.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 17 2012 07:57am
Quote (ownyaah @ 17 Jul 2012 07:39)
Kan folk sluta kalla honom för en tjej? Inget budskap om att jag är emot något bara säger att Hon/Han är biologiska begrepp och bör därför användas korrekt. Tekniskt är han en ``hane`` ingen ``hona``. Om man ska dock vara modern så kan vi lika gärna stryka både han och hon, istället säga Scarlett vann och inget därpå.
Sry if i came to strong  ;)


Suck.
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jul 17 2012 08:48am
Quote (ownyaah @ 17 Jul 2012 07:39)
Kan folk sluta kalla honom för en tjej? Inget budskap om att jag är emot något bara säger att Hon/Han är biologiska begrepp och bör därför användas korrekt. Tekniskt är han en ``hane`` ingen ``hona``. Om man ska dock vara modern så kan vi lika gärna stryka både han och hon, istället säga Scarlett vann och inget därpå.
Sry if i came to strong  ;)


is this guy being serious?
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Jul 17 2012 10:48am
Quote (ownyaah @ Jul 17 2012 06:39am)
Kan folk sluta kalla honom för en tjej? Inget budskap om att jag är emot något bara säger att Hon/Han är biologiska begrepp och bör därför användas korrekt. Tekniskt är han en ``hane`` ingen ``hona``. Om man ska dock vara modern så kan vi lika gärna stryka både han och hon, istället säga Scarlett vann och inget därpå.
Sry if i came to strong  ;)


bradär
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Jul 18 2012 11:32am
Quote (Svartermetalisk @ 5 Jul 2012 21:09)

Jag jobbar sällan söndagar faktiskt,  kör Måndag - Fredag :)


appropå Starcraft II World Championship Series Nordic Nationals, skaru gå eller?
Vi kanske kan träffas där, ska köpa biljetter nu till mig och några polare.

Peace!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 18 2012 12:45pm
Quote (sturm @ Jul 18 2012 06:32pm)
appropå Starcraft II World Championship Series Nordic Nationals, skaru gå eller?
Vi kanske kan träffas där, ska köpa biljetter nu till mig och några polare.

Peace!


måste komma ihåg att kolla med min bror om han är sugen, känner inte överdrivet många som gillar sc2 och orkar inte gå dit ensam lal.

Jag slänger iväg ett PM om jag bestämmer mig för att glida dit.

Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 18 2012 02:16pm
Quote (Svartermetalisk @ Jul 18 2012 08:45pm)
måste komma ihåg att kolla med min bror om han är sugen, känner inte överdrivet många som gillar sc2 och orkar inte gå dit ensam lal.

Jag slänger iväg ett PM om jag bestämmer mig för att glida dit.


Sälj en kentskiva, betala min resa och biljett så går jag med dig Martin B)
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Jul 18 2012 02:32pm
Quote (Svartermetalisk @ 18 Jul 2012 19:45)
måste komma ihåg att kolla med min bror om han är sugen, känner inte överdrivet många som gillar sc2 och orkar inte gå dit ensam lal.

Jag slänger iväg ett PM om jag bestämmer mig för att glida dit.



Haha typ samma här, har en polare som kör från eskilstuna för att se detta, och hade säkert haft en till från lund om han haft tid och pengar. Alla mina andra spelintresserade polare bangar :P så jag får tvinga dom!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1103104105106107156Next
Add Reply New Topic New Poll