d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1103104105106107820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 25 2011 07:53am
Quote (Robarian @ Aug 25 2011 01:49pm)
5x5 :D


Men liksom, marklyft + militärpress och benböj på samma dag är ju idiotiskt.. :O
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 25 2011 08:27am
Quote (SyB_BaM @ 25 Aug 2011 14:53)
Men liksom, marklyft + militärpress och benböj på samma dag är ju idiotiskt.. :O


nej, vrf skulle det vara det?
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 25 2011 08:30am
Quote (Robarian @ Aug 25 2011 02:27pm)
nej, vrf skulle det vara det?


Varför köra tre olika musklelgrupper på en och samma dag, med bara 1 basövning vardera? ...
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 25 2011 08:38am
Quote (SyB_BaM @ 25 Aug 2011 15:30)
Varför köra tre olika musklelgrupper på en och samma dag, med bara 1 basövning vardera? ...


varför inte?
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 25 2011 08:49am
Quote (Robarian @ Aug 25 2011 02:38pm)
varför inte?


Kör du sådär varje dag eller? xD
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 25 2011 08:50am
Quote (SyB_BaM @ 25 Aug 2011 15:49)
Kör du sådär varje dag eller? xD


zzz läs på lite grappen
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 25 2011 08:52am
Quote (Robarian @ Aug 25 2011 02:50pm)
zzz läs på lite grappen


Vadå, läsa på?

Hur fan ska jag veta om du kör sådär varje dag?

Svara bara?
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 25 2011 08:52am
nu händer det igen
anabolamonstrerna ska läxa upp varandra i vem som kan mest

3...
2...
1...
FIGHT!
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 25 2011 08:55am
Quote (SyB_BaM @ 25 Aug 2011 15:52)
Vadå, läsa på?

Hur fan ska jag veta om du kör sådär varje dag?

Svara bara?


3 gånger i veckan

kör bänkpress,militärpress(stående),benböj,rodd med skivstång,marklyft



sry jag läste fel^^
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 25 2011 08:57am
Quote (Robarian @ Aug 25 2011 02:55pm)
3 gånger i veckan

kör bänkpress,militärpress(stående),benböj,rodd med skivstång,marklyft



sry jag läste fel^^


Okejs ^^

Ska du bli / är du någon powerlifter eller?

Go Back To Svenska Topic List
Prev1103104105106107820Next
Add Reply New Topic New Poll