d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev1102103104105106229Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 13 2013 03:16pm
Quote (Marcusd0 @ 13 Apr 2013 22:14)
Hade du haft QQ hade du vunnit, standard ju. KK> AA QQ>KK JJ>QQ under klädda kort =  slump.


haha den teorin har jag fan aldrig förut :D


edit: märkte att jag skrev lite konstigt i första posten där, jag åkte inte ur, utan jag torskade 10$ i ett cash game.

This post was edited by Malmy on Apr 13 2013 03:17pm
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 13 2013 03:25pm
8ais irad mot samma grabb
Han vinner 7 jag vinner 1.
Han har mig dominerad två händer, A10 mot Q10 osv.
Jag har honom dominerad 89 vs 48 näst sista, han prickar 4.
Jag har AQ han 57, han rivrar 6 för stege.

Hur förlorar man 7 av 8 ais?
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 13 2013 03:28pm
Quote (Mikob @ 13 Apr 2013 22:25)
8ais irad mot samma grabb
Han vinner 7 jag vinner 1.
Han har mig dominerad två händer, A10 mot Q10 osv.
Jag har honom dominerad 89 vs 48 näst sista, han prickar 4.
Jag har AQ han 57, han rivrar 6 för stege.

Hur förlorar man 7 av 8 ais?


Har jag fattat det rätt att det är all in med första handen ni får oavsett?

Låter som jävligt bad luck dock :/
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 13 2013 03:29pm
Quote (Malmy @ Apr 13 2013 10:28pm)
Har jag fattat det rätt att det är all in med första handen ni får oavsett?

Låter som jävligt bad luck dock :/


yep.
äsch, det är standard xD
En sak om jag får dåliga kort osv, men när jag har 89 mot hans 48 när det handlar om 10k och det ända han kan pricka är 4 är det lite trist.
Skiter i d2 comeback gg
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 13 2013 03:30pm
Quote (Mikob @ 13 Apr 2013 22:29)
yep.
äsch, det är standard xD
En sak om jag får dåliga kort osv, men när jag har 89 mot hans 48 när det handlar om 10k och det ända han kan pricka är 4 är det lite trist.
Skiter i d2 comeback gg


hehe, tur att du tar det bra iaf :)
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 13 2013 03:32pm
Quote (Malmy @ Apr 13 2013 10:30pm)
hehe, tur att du tar det bra iaf :)


spelar jag ais när jag tänkt mig en d2 gubbe får jag skylla mig själv.
Blir så jävla uttråkad när jag sitter och gör ingenting på jsp xD
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 13 2013 03:34pm
Quote (Mikob @ 13 Apr 2013 22:32)
spelar jag ais när jag tänkt mig en d2 gubbe får jag skylla mig själv.
Blir så jävla uttråkad när jag sitter och gör ingenting på jsp xD


hur mycket torskade du?
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 13 2013 03:34pm
Quote (Malmy @ Apr 13 2013 10:34pm)
hur mycket torskade du?


var uppe på 13k förut.
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 13 2013 03:35pm
Quote (Mikob @ 13 Apr 2013 22:34)
var uppe på 13k förut.


aj då :(
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 14 2013 04:22am
satte in 90kr dvs 14$ typ.. Försöker hålla mig till brm.. lirar bara 1.5d s&g's och möjligen 1dollars turrar.. får se hur länge tålamodet räcker.. :D +6 atm iaf
Go Back To Svenska Topic List
Prev1102103104105106229Next
Add Reply New Topic New Poll