d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11021031041051061131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Jan 13 2011 11:44am
brunhåls lag man får.....

först hade man ett fett lag sen äre nån som drar............................. ofc.......
sen blire ett bajs lag :cry:
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jan 13 2011 11:57am
hamnade med 2x feeders

dom hade 1-3 / 16-20 / x

Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 13 2011 12:00pm
nån som vill lira ?
sjuk så kanske måste spy under gamet :D

This post was edited by eWaste on Jan 13 2011 12:00pm
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jan 13 2011 12:01pm
Quote (eWaste @ Jan 13 2011 08:00pm)
nån som vill lira ?
sjuk så kanske måste spy under gamet :D


rofl

3v3 eller 5v5?

e me på ett 3v3 med poppy XD
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 13 2011 12:59pm
Quote (AsDrake @ 13 Jan 2011 18:10)
aha, såg de nu när du sa det^^


Efter cirka 10 games så lär du dig väldigt bra allting ;)
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Jan 13 2011 01:19pm
Quote (ChingeR @ Jan 13 2011 06:59pm)
Efter cirka 10 games så lär du dig väldigt bra allting ;)


ohai noob u no fg? me rik
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 13 2011 01:42pm
Quote (HaLLuXX @ 13 Jan 2011 20:19)
ohai noob u no fg? me rik


spenderade på annat spel än d2 ;)

ska kirra upp 4k igen nu när ajg säljer min necro och ama
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jan 13 2011 01:45pm



undra hur ofta detta händer eller -.-

/E

skulle köpt en warmog men tänkte på det försent när jag hade köpt items btw

This post was edited by fideuu on Jan 13 2011 02:09pm
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Jan 13 2011 02:08pm
hahahah 27-2-5 med twisted nyss XD

e: vi va 4mot5

This post was edited by HaLLuXX on Jan 13 2011 02:10pm
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Jan 13 2011 02:11pm
Quote (HaLLuXX @ Jan 13 2011 08:08pm)
hahahah 27-2-5 med twisted nyss XD


de duger :p
han är ändå rätt svår att spela med om inte motståndarna är noobs ^^

Edit: Forbidden15 lär ju varit lite less på sina m8s :lol:

fick 375ip för daily winn x)
de äre absolut mesta ja fått för en vinst :D

This post was edited by swewik on Jan 13 2011 02:12pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev11021031041051061131Next
Add Reply New Topic New Poll