d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1102103104105106820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 23 2011 11:05am
Quote (Fil @ 23 Aug 2011 16:48)
För lat för att hämta en vedertagen källa.

http://forum.body.se/archive/index.php/t-5577.html

Hoppas den allmänna uppfattningen är god nog för dig


ok min son

men jag tänker fortfarande inte börja med kondition tills jag känner att jag behöver det
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Aug 23 2011 11:28am
vadå kondition för styrketräning? wat wat
wat
wat lol
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold: 32.00
Aug 23 2011 01:29pm
BacknBiceps pass, check! :D
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 23 2011 01:34pm
Quote (Lunuz1 @ Aug 23 2011 07:29pm)
BacknBiceps pass, check! :D


Jag körde rygg och lätta biceps idag jag :)
Member
Posts: 3,367
Joined: Mar 29 2011
Gold: 66.80
Warn: 20%
Aug 23 2011 01:59pm
Körde rygg, biceps och vader.
Isolerade inte biceps heller :)

Köpte nytt proteinpulver också! :P

This post was edited by monehgers on Aug 23 2011 02:02pm
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Aug 23 2011 02:00pm
Träna nyss runkmuskeln, behöver en proteindrink och en öl nu
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 25 2011 06:50am
Triceps & Rygg pass, kastade in lite biceps i slutet med.
Orkar knappt röra armarna nu så får hoppas på lite resultat.

Och snart blir det iväg och spela korpfotboll, känner att man kommer vara lite död imorrn.
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 25 2011 07:17am
körde marklyft, militärpress, benböj idag
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 25 2011 07:28am
Quote (Robarian @ Aug 25 2011 01:17pm)
körde marklyft, militärpress, benböj idag


Vafan kör du för cp-program? ^^
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 25 2011 07:49am
Quote (SyB_BaM @ 25 Aug 2011 14:28)
Vafan kör du för cp-program? ^^


5x5 :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1102103104105106820Next
Add Reply New Topic New Poll