☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev
1
102
103
104
105
106
820
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 184215
Replies: 8193
Track Topic
Robarian
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 100%
#1031
Aug 23 2011 11:05am
Quote (Fil @ 23 Aug 2011 16:48)
För lat för att hämta en vedertagen källa.
http://forum.body.se/archive/index.php/t-5577.html
Hoppas den allmänna uppfattningen är god nog för dig
ok min son
men jag tänker fortfarande inte börja med kondition tills jag känner att jag behöver det
R4mses
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold
:
1,337.00
#1032
Aug 23 2011 11:28am
vadå kondition för styrketräning? wat wat
wat
wat lol
Lunuz1
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold
:
32.00
#1033
Aug 23 2011 01:29pm
BacknBiceps pass, check!
Ost
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold
:
13.90
#1034
Aug 23 2011 01:34pm
Quote (Lunuz1 @ Aug 23 2011 07:29pm)
BacknBiceps pass, check!
Jag körde rygg och lätta biceps idag jag
monehgers
Member
Posts: 3,367
Joined: Mar 29 2011
Gold
:
66.80
Warn: 20%
#1035
Aug 23 2011 01:59pm
Körde rygg, biceps och vader.
Isolerade inte biceps heller
Köpte nytt proteinpulver också!
This post was edited by monehgers on Aug 23 2011 02:02pm
TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold
:
2,967.01
#1036
Aug 23 2011 02:00pm
Träna nyss runkmuskeln, behöver en proteindrink och en öl nu
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#1037
Aug 25 2011 06:50am
Triceps & Rygg pass, kastade in lite biceps i slutet med.
Orkar knappt röra armarna nu så får hoppas på lite resultat.
Och snart blir det iväg och spela korpfotboll, känner att man kommer vara lite död imorrn.
Robarian
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 100%
#1038
Aug 25 2011 07:17am
körde marklyft, militärpress, benböj idag
Ost
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold
:
13.90
#1039
Aug 25 2011 07:28am
Quote (Robarian @ Aug 25 2011 01:17pm)
körde marklyft, militärpress, benböj idag
Vafan kör du för cp-program? ^^
Robarian
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 100%
#1040
Aug 25 2011 07:49am
Quote (SyB_BaM @ 25 Aug 2011 14:28)
Vafan kör du för cp-program? ^^
5x5
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
102
103
104
105
106
820
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact