d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev1102010211022102310241131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 18 2012 03:20pm
Quote (031 @ Oct 18 2012 10:17pm)
sitter på 52 skinns + 2 pulsfire ez, snacka om waste med irl cash


xDDD köpte precis 10k rp så jag fick iconerna! dock äre ju mina d3-pengar ajg lattjat för så w/e
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 18 2012 04:03pm
Quote (dej @ 18 Oct 2012 23:20)
xDDD köpte precis 10k rp så jag fick iconerna! dock äre ju mina d3-pengar ajg lattjat för så w/e


va för nåt?
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 18 2012 04:04pm
Quote (Litttle_Brother @ Oct 18 2012 11:03pm)
va för nåt?


du får iconer om du köper X rp den oktober-november (13 nov) eller något, kolla hemsidan
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Oct 18 2012 04:04pm
Quote (Litttle_Brother @ 19 Oct 2012 00:03)
va för nåt?


d3 pengar,
pengar han fått av items han sålt på RMAH skulle jag tro.
inte så svårt att dra sådana slutsatser.
Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
Oct 18 2012 05:23pm
Quote (Chefen @ Oct 18 2012 09:52pm)
dags för comeback?


vad menar du?
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 18 2012 05:28pm
Quote (Skullkraker @ 18 Oct 2012 23:23)
vad menar du?



ja? comeback? du lirade ju förut?

E/ jag som va u jelly son

This post was edited by Chefen on Oct 18 2012 05:28pm
Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
Oct 18 2012 05:47pm
Quote (Chefen @ Oct 19 2012 01:28am)
ja? comeback? du lirade ju förut?

E/ jag som va u jelly son


jag har lirat hela tiden :D inte precis slutat lira!

jo jag vet ju de!
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Oct 18 2012 07:19pm
ammegg är noob och förtjänar bronzebadge.



L0L

2 Användare läser den här tråden (0 Gäster och 0 Anonyma användare): Nickeee, amme

puss

This post was edited by Nickeee on Oct 18 2012 07:19pm
Member
Posts: 21,045
Joined: Oct 19 2006
Gold: 1,575.00
Oct 18 2012 07:20pm
ÄRE BARA JAG ELLER ÄR NICKE GANSKA LIK CARTMAN!? AHAH
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 19 2012 04:40am
Är det jag som har missat det eller vad heter Teposen? på LoL alltså.






Quote (Chefen @ 18 Oct 2012 00:14)
fan lol är ju isg likt ändå :) jungle går afk, snor alla mina blå, hjälper intepå nashor, jag ägar 2 lanes (mid/top) medans dom dör gång på gång,


enemy team: wp diana x5

1+1+1+1+1 honor är ju enda skillnaden nu mera..



E/ micke är visst aktiv  och ylle är på west & aktiv


Som sagt, därför listan behöver ändras.


Quote (031 @ 18 Oct 2012 00:34)
S0d3r dude, inte Qwertrewq ^^

Har även Moses87 på nordic


Jo jag vet det, gammal lista som sagt.


Quote (Teposen @ 18 Oct 2012 18:39)
Jag har ribbon för great teammate :)


gz.

Ditt ign? :O


Quote (031 @ 18 Oct 2012 20:39)
Dagens games, GG
och till skillnad till nibor blir jag inte buren i duo hela dagarna ;)

http://oi47.tinypic.com/10zzqtu.jpg


n/c lol.


Quote (Nickeee @ 18 Oct 2012 22:11)
hade varit kul att se en showdown mellan dig och nibor i botlane.


eller kanske dig vs söder?


Quote (dej @ 19 Oct 2012 00:04)
du får iconer om du köper X rp den oktober-november (13 nov) eller något, kolla hemsidan


aha, ok missat det, då får jag kolla upp det.


Quote (Nickeee @ 19 Oct 2012 00:04)
d3 pengar,
pengar han fått av items han sålt på RMAH skulle jag tro.
inte så svårt att dra sådana slutsatser.


Fail, inte det jag frågade om.


Go Back To Svenska Topic List
Prev1102010211022102310241131Next
Add Reply New Topic New Poll