Är det jag som har missat det eller vad heter Teposen? på LoL alltså.Quote (Chefen @ 18 Oct 2012 00:14)
fan lol är ju isg likt ändå

jungle går afk, snor alla mina blå, hjälper intepå nashor, jag ägar 2 lanes (mid/top) medans dom dör gång på gång,
enemy team: wp diana x5
1+1+1+1+1 honor är ju enda skillnaden nu mera..
E/ micke är visst aktiv och ylle är på west & aktiv
Som sagt, därför listan behöver ändras.
Quote (031 @ 18 Oct 2012 00:34)
S0d3r dude, inte Qwertrewq ^^
Har även Moses87 på nordic
Jo jag vet det, gammal lista som sagt.
Quote (Teposen @ 18 Oct 2012 18:39)
Jag har ribbon för great teammate

gz.
Ditt ign?

Quote (031 @ 18 Oct 2012 20:39)
Dagens games, GG
och till skillnad till nibor blir jag inte buren i duo hela dagarna

http://oi47.tinypic.com/10zzqtu.jpg
n/c lol.
Quote (Nickeee @ 18 Oct 2012 22:11)
hade varit kul att se en showdown mellan dig och nibor i botlane.
eller kanske dig vs söder?
Quote (dej @ 19 Oct 2012 00:04)
du får iconer om du köper X rp den oktober-november (13 nov) eller något, kolla hemsidan
aha, ok missat det, då får jag kolla upp det.
Quote (Nickeee @ 19 Oct 2012 00:04)
d3 pengar,
pengar han fått av items han sålt på RMAH skulle jag tro.
inte så svårt att dra sådana slutsatser.
Fail, inte det jag frågade om.