☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> == League Of Legends ==
Prev
1
1019
1020
1021
1022
1023
1131
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 225699
Replies: 11306
Track Topic
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#10201
Oct 18 2012 01:52pm
Quote (Skullkraker @ 18 Oct 2012 19:22)
Lingonskurken @ west
dags för comeback?
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#10202
Oct 18 2012 02:11pm
Quote (031 @ 18 Oct 2012 20:39)
Dagens games, GG
och till skillnad till nibor blir jag inte buren i duo hela dagarna
http://oi47.tinypic.com/10zzqtu.jpg
hade varit kul att se en showdown mellan dig och nibor i botlane.
Teposen
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold
:
354.00
#10203
Oct 18 2012 02:42pm
Varför har inte Lee Sin något fräsigt skin för?
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#10204
Oct 18 2012 02:47pm
Quote (Teposen @ 18 Oct 2012 21:42)
Varför har inte Lee Sin något fräsigt skin för?
han har då fulaste skinet i spelet iaf
This post was edited by AsDrake on Oct 18 2012 02:47pm
Errorz
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold
:
915.00
#10205
Oct 18 2012 02:52pm
Quote (Teposen @ 18 Oct 2012 22:42)
Varför har inte Lee Sin något fräsigt skin för?
Vadå muay thai är väl snyggt, XDDDDDDDDDDDDDDD
HaLLuXX
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold
:
0.99
#10206
Oct 18 2012 02:53pm
Quote (Errorz @ Oct 18 2012 08:52pm)
Vadå muay thai är väl snyggt, XDDDDDDDDDDDDDDD
ball ju! har det ju
bara för han hade blå brallor
Teposen
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold
:
354.00
#10207
Oct 18 2012 03:01pm
Quote (HaLLuXX @ Oct 18 2012 09:53pm)
ball ju! har det ju
bara för han hade blå brallor
Det är nog det enda som ser hyfsat ut, dom andra är inte fräsiga
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#10208
Oct 18 2012 03:03pm
Quote (Teposen @ 18 Oct 2012 22:01)
Det är nog det enda som ser hyfsat ut, dom andra är inte fräsiga
var iofs stenad som fan när jag köpte det skinnet och det såg så jävla fult ut ingame
dej
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold
:
30.10
#10209
Oct 18 2012 03:05pm
bruce lee är ju rätt snyggt
031
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold
:
638.70
#10210
Oct 18 2012 03:17pm
sitter på 52 skinns + 2 pulsfire ez, snacka om waste med irl cash
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
1019
1020
1021
1022
1023
1131
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact