d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev1101910201021102210231131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 18 2012 01:52pm
Quote (Skullkraker @ 18 Oct 2012 19:22)
Lingonskurken @ west



dags för comeback?
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Oct 18 2012 02:11pm
Quote (031 @ 18 Oct 2012 20:39)
Dagens games, GG
och till skillnad till nibor blir jag inte buren i duo hela dagarna ;)

http://oi47.tinypic.com/10zzqtu.jpg


hade varit kul att se en showdown mellan dig och nibor i botlane.
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 18 2012 02:42pm
Varför har inte Lee Sin något fräsigt skin för? -_-
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 18 2012 02:47pm
Quote (Teposen @ 18 Oct 2012 21:42)
Varför har inte Lee Sin något fräsigt skin för? -_-


han har då fulaste skinet i spelet iaf

This post was edited by AsDrake on Oct 18 2012 02:47pm
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Oct 18 2012 02:52pm
Quote (Teposen @ 18 Oct 2012 22:42)
Varför har inte Lee Sin något fräsigt skin för? -_-


Vadå muay thai är väl snyggt, XDDDDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Oct 18 2012 02:53pm
Quote (Errorz @ Oct 18 2012 08:52pm)
Vadå muay thai är väl snyggt, XDDDDDDDDDDDDDDD


ball ju! har det ju :(
bara för han hade blå brallor
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 18 2012 03:01pm
Quote (HaLLuXX @ Oct 18 2012 09:53pm)
ball ju! har det ju :(
bara för han hade blå brallor


Det är nog det enda som ser hyfsat ut, dom andra är inte fräsiga -_-
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 18 2012 03:03pm
Quote (Teposen @ 18 Oct 2012 22:01)
Det är nog det enda som ser hyfsat ut, dom andra är inte fräsiga -_-


var iofs stenad som fan när jag köpte det skinnet och det såg så jävla fult ut ingame
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 18 2012 03:05pm
bruce lee är ju rätt snyggt
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Oct 18 2012 03:17pm
sitter på 52 skinns + 2 pulsfire ez, snacka om waste med irl cash
Go Back To Svenska Topic List
Prev1101910201021102210231131Next
Add Reply New Topic New Poll