d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hearthstone
Prev1101102103104105177Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,907
Joined: Jan 17 2008
Gold: 3,895.72
Jun 20 2015 02:10pm
Quote (Litttle_Brother @ 20 Jun 2015 20:57)
Tjänar man nåt på att ha flera wins i Brawl?!?!


Ingen aning troligen inte

BrutalEffect#2101 om någon vill lira
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 20 2015 02:16pm
Quote (Litttle_Brother @ 20 Jun 2015 21:57)
Tjänar man nåt på att ha flera wins i Brawl?!?!


Nope. Men bra träning o lira det också mer. Även om man inte får lira med samma decks mer ^^


Quote (RuWL @ 20 Jun 2015 22:10)
Ingen aning troligen inte

BrutalEffect#2101 om någon vill lira


Addar dig när jag har datorn uppe.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 21 2015 01:15pm
bara jag som missat att det ska tydligen komma 3 nya heroes/klasser?!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 21 2015 01:20pm
Quote (Litttle_Brother @ 21 Jun 2015 21:15)
bara jag som missat att det ska tydligen komma 3 nya heroes/klasser?!


Vart har du fått denna info från? ^^ Har ju ryktats om det sen 1år tillbaka utan att någon officiellt någonsin bekräftat det.
annars har det kommit nya heroskins som man kan köpa i shoppen, som inte gör mer än visuell effekt.

This post was edited by berhemuli on Jun 21 2015 01:20pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 21 2015 02:12pm
Quote (berhemuli @ 21 Jun 2015 21:20)
Vart har du fått denna info från? ^^ Har ju ryktats om det sen 1år tillbaka utan att någon officiellt någonsin bekräftat det.
annars har det kommit nya heroskins som man kan köpa i shoppen, som inte gör mer än visuell effekt.


Ja såg nån länk där det stog om en ny klass. Kollade bara snabbt dock.

Kan ju vara jag som missuppfattat det men om man går in på Collection och sen typ precis till vänster om den där skylten "My decks",
så finns det två nya knappar, en "Card backs" och en "Heroes". Går man in på Heroes så finns alla 9 vanliga heroes + 3 nya som är "gråa" då eftersom dom inte släppts ännu.
Så jag kan bara anta att det är 3 nya heroes/klasser dom ska släppa, vad ska det annars vara?!

edit: Såg nu det du skrev om i shoppen, har inte varit inne på shoppen på svin länge. Är dom 3 nya som bara är skins då?! Går man in på collection ser det ju precis ut som 3 nya klasser.

This post was edited by Litttle_Brother on Jun 21 2015 02:14pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 21 2015 02:13pm
Quote (Litttle_Brother @ 21 Jun 2015 22:12)
Ja såg nån länk där det stog om en ny klass. Kollade bara snabbt dock.

Kan ju vara jag som missuppfattat det men om man går in på Collection och sen typ precis till vänster om den där skylten "My decks",
så finns det två nya knappar, en "Card backs" och en "Heroes". Går man in på Heroes så finns alla 9 vanliga heroes + 3 nya som är "gråa" då eftersom dom inte släppts ännu.
Så jag kan bara anta att det är 3 nya heroes/klasser dom ska släppa, vad ska det annars vara?!


dom som är gråa är dom du kan köpa från shoppen, är bara skins. Ingen fördel eller ny hero.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 21 2015 02:18pm
Quote (berhemuli @ 21 Jun 2015 22:13)
dom som är gråa är dom du kan köpa från shoppen, är bara skins. Ingen fördel eller ny hero.


Aaa, gjorde en edit på min post precis.
My bad. Har inte kollat på shoppen på svin länge.
Kollar man bara i Collection så ser det ju som 3 nya hjältar.

edit: Hsh så borde dom släppa ny klasser, hade varit coolt! Blir mer och balansera dock men de blire ju alltid med alla expansioner och det också.

This post was edited by Litttle_Brother on Jun 21 2015 02:21pm
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 23 2015 06:15am
Hur funkar det med skinsen och dina wins?
Har du golden hero på dem nya också om din mage är 500+?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 23 2015 06:18am
Quote (Spetch @ 23 Jun 2015 14:15)
Hur funkar det med skinsen och dina wins?
Har du golden hero på dem nya också om din mage är 500+?


Ingen aning, tror inte nån av oss har köpt skins, verkar rätt onödigt. Mött ett par som haft nya skins dock. Ez win! Det intressanta var att det var i arena!

This post was edited by berhemuli on Jun 23 2015 06:19am
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 23 2015 06:21am
Quote (berhemuli @ Jun 23 2015 01:18pm)
Ingen aning, tror inte nån av oss har köpt skins, verkar rätt onödigt. Mött ett par som haft nya skins dock. Ez win! Det intressanta var att det var i arena!


Ah fräckt.
Jag skulle nog kunna tänka mig att köpa det till warlock när det släpps :)
Blir lite omväxlande
Go Back To Svenska Topic List
Prev1101102103104105177Next
Add Reply New Topic New Poll