d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev11011021031041055001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2011 07:13am
Quote (Fil @ 16 Sep 2011 15:10)
Nej jag menar nightmare.



Du svarade inte på min fråga :(


nej det tycker jag inte, inte riktigt min smak
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 16 2011 07:15am
Quote (Simon @ 16 Sep 2011 15:13)
nej det tycker jag inte, inte riktigt min smak


Är hon min smak tro?
B)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2011 07:17am
Quote (Fil @ 16 Sep 2011 15:15)
Är hon min smak tro?
B)


ingen aning! men hon är upptagen sorry. även fast hennes kille sitter inne till juni nästa år så skulle jag avråda folk från att stöta på henne :thumbsup:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 16 2011 07:18am
Quote (Simon @ 16 Sep 2011 15:17)
ingen aning! men hon är upptagen sorry. även fast hennes kille sitter inne till juni nästa år så skulle jag avråda folk från att stöta på henne :thumbsup:


:run:
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2011 07:21am
ny update på jsp

man kan kika recent posts & recent topics på folks profiler :)
perfekt såhär till helgen nu blev jag skitglad!!! :D

This post was edited by Simon on Sep 16 2011 07:22am
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Sep 16 2011 07:22am
Quote (Simon @ Sep 16 2011 01:21pm)
ny update på jsp

man kan kika recent posts & recent topics på folks profiler :)


Fan va nice, äntligen kan man hitta sina posts etc ;:>
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Sep 16 2011 07:22am
Quote (Simon @ 16 Sep 2011 14:21)
ny update på jsp

man kan kika recent posts & recent topics på folks profiler :)


såg det nu, fan vad nice =D
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2011 07:22am
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 16 Sep 2011 15:22)
Fan va nice, äntligen kan man hitta sina posts etc ;:>


jao lär ju vara skitsmidigt när man trejdar! när man postar i typ 30 topics åt gången lulz
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Sep 16 2011 07:25am
Quote (Simon @ 16 Sep 2011 14:22)
jao lär ju vara skitsmidigt när man trejdar! när man postar i typ 30 topics åt gången lulz


sökte på slash
hitta denna

thunder strorken

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=57058683&f=329

This post was edited by Ekaan on Sep 16 2011 07:25am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2011 07:26am
Quote (Ekaan @ 16 Sep 2011 15:25)
sökte på slash
hitta denna

thunderstroken

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=57058683&f=329


jhahaahaha
eth thunder storken
might uped to :lol:


wtf har jag i min sig?
Go Back To Svenska Topic List
Prev11011021031041055001Next
Closed New Topic New Poll