Quote (Marcusd0 @ 12 Dec 2012 22:01)
"saknar den tiden"
så spelar du LoL istället för dota2 ;ppPPPPPpPPppppPPPPPP
Är ju nub på dota igen ju... Visst lär mig väl fort igen men jobbigt att sätta sig och "börja om igen"

måste få tummen ur isf...
Quote (umade @ 12 Dec 2012 22:14)
SÅ SPELAR DU LOL DIN NUB!
gerej :c