d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev1101102103104105156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 7 2012 02:47pm
Sase ute, FFUU

Hejade på dig ju :(
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jul 8 2012 03:32am
me2 ^^
sög
sen tyckte jag det var synd att MVP åkte ur
han är skitrolig att titta på när han spelar för han hittar alltid på galna grejjer ^^
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 8 2012 03:43am
Loopin' Louie är ju världens bästa spel, varför har jag inte sett det förut?

Dom spelade det i typ 1 timme på andra streamen, fy fan vad dragna Sase och bling var :D
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jul 8 2012 03:49am
hehe nice :D

http://en.twitch.tv/esltv_sc2#r=-rid-&s=em

inte närheten lika roligt som homestory cup men fortf nice ^^
semi nu

kleenex got raepd

This post was edited by Tixon on Jul 8 2012 04:13am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 8 2012 04:05am
Quote (Tixon @ 8 Jul 2012 11:49)
hehe nice :D

http://en.twitch.tv/esltvsc2#r=-rid-&s=em

inte närheten lika roligt som homestory cup men fortf nice ^^
semi nu

kleenex got raepd


Fett bra länk
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jul 8 2012 04:13am
Quote (snoramej @ 8 Jul 2012 12:05)
Fett bra länk


FÖRSTÅR INTE VAD DU MENAR :(
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 8 2012 03:04pm
Ni missade världens sjukaste.

Nerchio mot younghwa eller vad han heter (protoss)

Han warpade in FYRA DTs, sprang in i en bas utan detection, började slå på hatchery.
nerchio började warpa en overseer, flyttade ner lite roaches och sådär
Precis innan hatcheryn ska dö (bokstavligt ett slag ifrån, den hade typ 35 health), så får han surround på sin egna byggnad med sina drones och roaches, så att DT:sen inte kan slå på den.
overseern blir klar, lings och roaches dödar DT:sen

helt jävla sjukt :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 8 2012 04:19pm
3 Terrans i RO16

0 Terrans i RO8

Standard

Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 8 2012 05:46pm
Quote (Svartermetalisk @ Jul 9 2012 12:19am)
3 Terrans i RO16

0 Terrans i RO8

Standard


7 terrans totalt dock bara :(
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jul 8 2012 11:15pm
missade finalen :(
men hur fan kunde han vinna! där var ju massa koreaner där!
Nee men det var en rolig turnering, många stora spelare och mycket humor när de castade osv ;D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1101102103104105156Next
Add Reply New Topic New Poll