☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev
1
101
102
103
104
105
329
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 65936
Replies: 3281
Track Topic
ddown
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold
:
440,075.16
#1021
May 25 2010 10:43am
Quote (Emil @ 25 May 2010 18:41)
äsch det är alldeles för jobbigt, tänkte mer om det fanns nåt inbyggt AI.. annars kan det kvitta ^^
spela mot x17.. han är väl lika svår
x17
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
2,337.00
#1022
May 25 2010 10:44am
Quote (ddown @ May 25 2010 04:43pm)
spela mot x17.. han är väl lika svår
Hah troligt, jag är bäst i världen! Till och från..
ddown
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold
:
440,075.16
#1023
May 25 2010 10:46am
Quote (x17 @ 25 May 2010 18:44)
Hah troligt, jag är bäst i världen! Till och från..
efter mig ja
x17
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
2,337.00
#1024
May 25 2010 10:47am
Quote (ddown @ May 25 2010 04:46pm)
efter mig ja
Hah, stor risk att du skulle vara bättre!
ddown
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold
:
440,075.16
#1025
May 25 2010 10:50am
Quote (x17 @ 25 May 2010 18:47)
Hah, stor risk att du skulle vara bättre!
spelar inte HoN
men på andra spel!
x17
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
2,337.00
#1026
May 25 2010 10:57am
Quote (ddown @ May 25 2010 04:50pm)
spelar inte HoN
men på andra spel!
Du är för dålig för't
Vad spelaru för något då? Förutom d2
ddown
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold
:
440,075.16
#1027
May 25 2010 11:12am
Quote (x17 @ 25 May 2010 18:57)
Du är för dålig för't
Vad spelaru för något då? Förutom d2
inte mkt alls längre men lite 1.6 css
spela mkt wow förr
x17
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
2,337.00
#1028
May 25 2010 11:13am
Quote (ddown @ May 25 2010 05:12pm)
inte mkt alls längre men lite 1.6 css
spela mkt wow förr
Css.. Fail! WoW.. Fail! Dock har jag spelat rätt mycket WoW i mina dagar jag med ;P Men HoN > WoW any day!
UndeadGad
Member
Posts: 48,523
Joined: Mar 17 2006
Gold
:
207,463.50
#1029
May 26 2010 09:02pm
nu ni bois, piratkuken är tillbaka
ligger på negativ kdr atm xD men blir så när man inte lirar carry, aja hoppas att jag kommer tillbaka upp i 1800+ inom kort
j4ke
Member
Posts: 12,885
Joined: May 19 2007
Gold
:
435.00
#1030
May 26 2010 09:03pm
Quote (x17 @ 25 May 2010 18:13)
Css.. Fail! WoW.. Fail! Dock har jag spelat rätt mycket WoW i mina dagar jag med ;P Men HoN > WoW any day!
Hon e skit som dom 8D
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
101
102
103
104
105
329
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact