d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1101102103104105329Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
May 25 2010 10:43am
Quote (Emil @ 25 May 2010 18:41)
äsch det är alldeles för jobbigt, tänkte mer om det fanns nåt inbyggt AI.. annars kan det kvitta ^^


spela mot x17.. han är väl lika svår :rolleyes:
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
May 25 2010 10:44am
Quote (ddown @ May 25 2010 04:43pm)
spela mot x17.. han är väl lika svår :rolleyes:

Hah troligt, jag är bäst i världen! Till och från..
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
May 25 2010 10:46am
Quote (x17 @ 25 May 2010 18:44)
Hah troligt, jag är bäst i världen! Till och från..


<_<

efter mig ja ^_^
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
May 25 2010 10:47am
Quote (ddown @ May 25 2010 04:46pm)
<_<

efter mig ja ^_^

Hah, stor risk att du skulle vara bättre!
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
May 25 2010 10:50am
Quote (x17 @ 25 May 2010 18:47)
Hah, stor risk att du skulle vara bättre!


spelar inte HoN :( men på andra spel!
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
May 25 2010 10:57am
Quote (ddown @ May 25 2010 04:50pm)
spelar inte HoN :( men på andra spel!

Du är för dålig för't ;) Vad spelaru för något då? Förutom d2 :P
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
May 25 2010 11:12am
Quote (x17 @ 25 May 2010 18:57)
Du är för dålig för't ;) Vad spelaru för något då? Förutom d2 :P


inte mkt alls längre men lite 1.6 css :P spela mkt wow förr -_-
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
May 25 2010 11:13am
Quote (ddown @ May 25 2010 05:12pm)
inte mkt alls längre men lite 1.6 css :P spela mkt wow förr -_-

Css.. Fail! WoW.. Fail! Dock har jag spelat rätt mycket WoW i mina dagar jag med ;P Men HoN > WoW any day!
Member
Posts: 48,523
Joined: Mar 17 2006
Gold: 207,463.50
May 26 2010 09:02pm
nu ni bois, piratkuken är tillbaka ;) ligger på negativ kdr atm xD men blir så när man inte lirar carry, aja hoppas att jag kommer tillbaka upp i 1800+ inom kort
Member
Posts: 12,885
Joined: May 19 2007
Gold: 435.00
May 26 2010 09:03pm
Quote (x17 @ 25 May 2010 18:13)
Css.. Fail! WoW.. Fail! Dock har jag spelat rätt mycket WoW i mina dagar jag med ;P Men HoN > WoW any day!


Hon e skit som dom 8D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1101102103104105329Next
Add Reply New Topic New Poll