Quote (Robarian @ Aug 23 2011 04:09pm)
jo jag fattar det alltså, men jag menar man blir ju andfådd etc när du lyfter aka du tränar syresupptaget, eller?
då borde den ju iaf inte bli sämre, det är så jag tänker
Klart du blir anfådd, tungt som fan

Vet dock inte om det har någon påverkan, känns som de inte har de faktiskt :S