d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1101102103104105820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 23 2011 08:54am
Quote (Robarian @ 23 Aug 2011 16:47)
jo men det är ju inte som jag uppehåller den nu

och jo jag vet att kondition är väldigt viktigt

men för att hålla min motvation uppe så tränar jag bara för styrka nu

och börjar med kondition när jag känner att jag behöver det :)


Nyss fick du det att låta som att kondition inte var nödvändigt ^^

This post was edited by Fil on Aug 23 2011 08:55am
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 23 2011 08:55am
Quote (Fil @ 23 Aug 2011 15:54)
Då har vi kommit överens om basics iallafall? Du vet att du gör fel, varför tjafsar du då emot?


tjafsar inte emot, vi diskuterar eller?
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 23 2011 08:56am
Jag kör inte heller någon kondition :)

Då är vi två Robarian :P

Jag behöver inte det än på ett tag.
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 23 2011 08:58am
Quote (SyB_BaM @ 23 Aug 2011 15:56)
Jag kör inte heller någon kondition :)

Då är vi två Robarian :P

Jag behöver inte det än på ett tag.


göttans!
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold: 32.00
Aug 23 2011 09:08am
Quote (Robarian @ Aug 23 2011 03:02pm)
vrf skulle den bli det?


Samma som om du slutar lyfta skrot, du förlorar muskler, kroppen anpassar sig efter vad du gör =)
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 23 2011 09:09am
Quote (Lunuz1 @ 23 Aug 2011 16:08)
Samma som om du slutar lyfta skrot, du förlorar muskler, kroppen anpassar sig efter vad du gör =)


jo jag fattar det alltså, men jag menar man blir ju andfådd etc när du lyfter aka du tränar syresupptaget, eller?

då borde den ju iaf inte bli sämre, det är så jag tänker
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold: 32.00
Aug 23 2011 09:10am
Quote (Robarian @ Aug 23 2011 04:09pm)
jo jag fattar det alltså, men jag menar man blir ju andfådd etc när du lyfter aka du tränar syresupptaget, eller?

då borde den ju iaf inte bli sämre, det är så jag tänker



Klart du blir anfådd, tungt som fan ;)
Vet dock inte om det har någon påverkan, känns som de inte har de faktiskt :S
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 23 2011 09:18am
Quote (Robarian @ 23 Aug 2011 17:09)
jo jag fattar det alltså, men jag menar man blir ju andfådd etc när du lyfter aka du tränar syresupptaget, eller?

då borde den ju iaf inte bli sämre, det är så jag tänker


Nej det påverkar inte din kondition. Det blir för oregelbundet med vila mellan set osv.
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 23 2011 09:20am
Quote (Fil @ 23 Aug 2011 16:18)
Nej det påverkar inte din kondition. Det blir för oregelbundet med vila mellan set osv.


källa på det?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 23 2011 09:48am
Quote (Robarian @ 23 Aug 2011 17:20)
källa på det?


För lat för att hämta en vedertagen källa.

http://forum.body.se/archive/index.php/t-5577.html

Hoppas den allmänna uppfattningen är god nog för dig

This post was edited by Fil on Aug 23 2011 09:48am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1101102103104105820Next
Add Reply New Topic New Poll