Quote (Ost @ Oct 16 2012 03:00pm)
Jag vet väl hur man last-hittar, lol...
Menar mer hur dom går medans dom väntar på att last-hitta.
låter inte så
BARA ATT KLICKA FRAM O TILLBAKA, hur svårt kan det vara?
/e
Quote (Deadlyy @ Oct 16 2012 03:51pm)
Tråden är 10/10 atm.
Nej blir bara irriterad, snart kör man en tableflip och hoppas på att den når Ost ^^
derp/10
This post was edited by fideuu on Oct 16 2012 08:03am