d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev1101410151016101710181131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Oct 16 2012 04:21am
Hur går man som ett pro? :O

Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Oct 16 2012 05:35am
Quote (Ost @ Oct 16 2012 12:21pm)
Hur går man som ett pro? :O


för det först har man support jungler, helst janna med cv och smite.
top lane har man shaco med plain ap page.
bot lane har man bruisers 3 st ex irelia wukong u name it
mid ska vara tom

fredriks guide, how to be a pro!
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Oct 16 2012 05:38am
Quote (fideuu @ Oct 16 2012 11:35am)
för det först har man support jungler, helst janna med cv och smite.
top lane har man shaco med plain ap page.
bot lane har man bruisers 3 st ex irelia wukong u name it
mid ska vara tom

fredriks guide, how to be a pro!


Ehm, lol?

Min fråga var mer i undran över hur man ''går'' som ett pro, t.ex. dom som lirade i championship. När dom går på sina lanes och farmar går alla så konstigt :O

Ser pro ut, dom hackar typ fram och farmar as bra.
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Oct 16 2012 05:39am
Quote (Ost @ 16 Oct 2012 13:38)
Ehm, lol?

Min fråga var mer i undran över hur man ''går'' som ett pro, t.ex. dom som lirade i championship. När dom går på sina lanes och farmar går alla så konstigt :O

Ser pro ut, dom hackar typ fram och farmar as bra.


aldrig märkt att dom hackar fram? :S
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Oct 16 2012 05:41am
Quote (Nickeee @ Oct 16 2012 11:39am)
aldrig märkt att dom hackar fram? :S


Inte hackar, men asså dom går typ fram och tillbaka as fort osv. Fattar inte hur dom gör :D:D
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Oct 16 2012 05:49am
Quote (Ost @ Oct 16 2012 01:41pm)
Inte hackar, men asså dom går typ fram och tillbaka as fort osv. Fattar inte hur dom gör :D:D


går fram och tillbaka kanske?:o
sedan så klickar de på en minion med lågt hp
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Oct 16 2012 05:51am
Quote (fideuu @ Oct 16 2012 11:49am)
går fram och tillbaka kanske?:o
sedan så klickar de på en minion med lågt hp


Kan ni göra så?

Tycker det är fett svårt, försöker lära mig :D:D:D
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 16 2012 06:55am
Quote (Ost @ 16 Oct 2012 11:51)
Kan ni göra så?

Tycker det är fett svårt, försöker lära mig :D:D:D


Kan ni göra så? ^^

Så gör "alla". Förutom folk som inte vet bättre.
Man lär sig vid vilket hp man ska skotta iväg en attack.

This post was edited by eviilution on Oct 16 2012 06:56am
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Oct 16 2012 07:00am
Quote (eviilution @ Oct 16 2012 12:55pm)
Kan ni göra så? ^^

Så gör "alla". Förutom folk som inte vet bättre.
Man lär sig vid vilket hp man ska skotta iväg en attack.


Jag vet väl hur man last-hittar, lol...

Menar mer hur dom går medans dom väntar på att last-hitta.
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Oct 16 2012 07:01am
Quote (Ost @ 16 Oct 2012 13:51)
Kan ni göra så?

Tycker det är fett svårt, försöker lära mig :D:D:D


trollar du eller är du seriös?:P
Go Back To Svenska Topic List
Prev1101410151016101710181131Next
Add Reply New Topic New Poll