Quote (Litttle_Brother @ Oct 15 2012 03:51pm)
Här har ni lite rolig/intressant fakta boys.
ha, det känns lite roligt ändå att man började när LoL var nytt och ett litet ej välkänt spel, men nu:
http://majorleagueoflegends.s3.amazonaws.com/lol_infographic.png
vad klassar du som "litet"?
spelade du beta t.ex.?