d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev1101110121013101410151131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Oct 13 2012 04:40pm
Quote (Chefen @ Oct 13 2012 11:32pm)
lirar alltid solo q, alltid nån som tänker/går så, dvs dom skapar min elo som jag egentligen inte ska ha...


önksar jag kunde leverera irl straff när man skiter i games och står afk.. inte till dig detta. hade nog valt några få alternativ så som

grillad dator/bordsben i skitan/ knytnäve ner i strypen/ angola kuk i röven etc


so mad, u so mad boi :hug:
Member
Posts: 10,279
Joined: May 28 2009
Gold: 0.00
Oct 13 2012 04:54pm
Quote (Chefen @ Oct 13 2012 10:32pm)
lirar alltid solo q, alltid nån som tänker/går så, dvs dom skapar min elo som jag egentligen inte ska ha...


önksar jag kunde leverera irl straff när man skiter i games och står afk.. inte till dig detta. hade nog valt några få alternativ så som

grillad dator/bordsben i skitan/ knytnäve ner i strypen/ angola kuk i röven etc


Mad gamer c:
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Oct 13 2012 04:55pm
Quote (Chefen @ Oct 13 2012 11:32pm)
lirar alltid solo q, alltid nån som tänker/går så, dvs dom skapar min elo som jag egentligen inte ska ha...


önksar jag kunde leverera irl straff när man skiter i games och står afk.. inte till dig detta. hade nog valt några få alternativ så som

grillad dator/bordsben i skitan/ knytnäve ner i strypen/ angola kuk i röven etc


Lmk for elo jub ^^
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 13 2012 04:57pm
Quote (031 @ 13 Oct 2012 22:40)
so mad, u so mad boi  :hug:



men de är ju som att ge bort alla marker vid ett pokerbord om man förlorar en hand?

-,- klart jag är, och det är baserat på 800 games!
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 13 2012 05:54pm
5 min tills streamen startar
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Oct 13 2012 06:11pm
Quote (AsDrake @ 14 Oct 2012 01:54)
5 min tills streamen  startar


matchen verkar ju vara flyttad till 02.30, skönt
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 13 2012 06:25pm
Quote (Nickeee @ 14 Oct 2012 01:11)
matchen verkar ju vara flyttad till 02.30, skönt


orkar nog inte se ändå

rolig match atm

This post was edited by AsDrake on Oct 13 2012 06:34pm
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Oct 13 2012 06:44pm
Teemo var ju söt :D:D:D:D
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Oct 13 2012 06:44pm
Quote (Ost @ 14 Oct 2012 02:44)
Teemo var ju söt :D:D:D:D


hahahahah epic teemo :D
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Oct 13 2012 06:49pm
MAKNOON N1!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1101110121013101410151131Next
Add Reply New Topic New Poll