☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> == League Of Legends ==
Prev
1
1011
1012
1013
1014
1015
1131
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 225774
Replies: 11306
Track Topic
031
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold
:
638.70
#10121
Oct 13 2012 04:40pm
Quote (Chefen @ Oct 13 2012 11:32pm)
lirar alltid solo q, alltid nån som tänker/går så, dvs dom skapar min elo som jag egentligen inte ska ha...
önksar jag kunde leverera irl straff när man skiter i games och står afk.. inte till dig detta. hade nog valt några få alternativ så som
grillad dator/bordsben i skitan/ knytnäve ner i strypen/ angola kuk i röven etc
so mad, u so mad boi
liiliiz
Member
Posts: 10,279
Joined: May 28 2009
Gold
:
0.00
#10122
Oct 13 2012 04:54pm
Quote (Chefen @ Oct 13 2012 10:32pm)
lirar alltid solo q, alltid nån som tänker/går så, dvs dom skapar min elo som jag egentligen inte ska ha...
önksar jag kunde leverera irl straff när man skiter i games och står afk.. inte till dig detta. hade nog valt några få alternativ så som
grillad dator/bordsben i skitan/ knytnäve ner i strypen/ angola kuk i röven etc
Mad gamer c:
Deadlyy
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold
:
Locked
#10123
Oct 13 2012 04:55pm
Quote (Chefen @ Oct 13 2012 11:32pm)
lirar alltid solo q, alltid nån som tänker/går så, dvs dom skapar min elo som jag egentligen inte ska ha...
önksar jag kunde leverera irl straff när man skiter i games och står afk.. inte till dig detta. hade nog valt några få alternativ så som
grillad dator/bordsben i skitan/ knytnäve ner i strypen/ angola kuk i röven etc
Lmk for elo jub ^^
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#10124
Oct 13 2012 04:57pm
Quote (031 @ 13 Oct 2012 22:40)
so mad, u so mad boi
men de är ju som att ge bort alla marker vid ett pokerbord om man förlorar en hand?
-,- klart jag är, och det är baserat på 800 games!
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#10125
Oct 13 2012 05:54pm
5 min tills streamen startar
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#10126
Oct 13 2012 06:11pm
Quote (AsDrake @ 14 Oct 2012 01:54)
5 min tills streamen startar
matchen verkar ju vara flyttad till 02.30, skönt
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#10127
Oct 13 2012 06:25pm
Quote (Nickeee @ 14 Oct 2012 01:11)
matchen verkar ju vara flyttad till 02.30, skönt
orkar nog inte se ändå
rolig match atm
This post was edited by AsDrake on Oct 13 2012 06:34pm
Ost
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold
:
13.90
#10128
Oct 13 2012 06:44pm
Teemo var ju söt :D:D:D:D
orvars
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold
:
0.00
#10129
Oct 13 2012 06:44pm
Quote (Ost @ 14 Oct 2012 02:44)
Teemo var ju söt :D:D:D:D
hahahahah epic teemo
Deadlyy
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold
:
Locked
#10130
Oct 13 2012 06:49pm
MAKNOON N1!
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
1011
1012
1013
1014
1015
1131
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact