Quote (031 @ 13 Oct 2012 21:32)
gamet var över för längre sedan när detta hände
varför lämnade du inte då? och varför ser jag dig ofta med en farm så du skulle kunna föda upp hela afrika?
man går in i ett game, spelar för att förlora istället för att vända spelet? hur jag än vrider,töjjer på det hela så får jag det fan ändå inte att gå ihop? då man kan ju lika gärna säga ''' nä asså league of legends, det kan gå dåligt i några games och känner inte för att riskera de så spelar nån annan typ av spel istället'' du jobbar la för fan på ett dagis och bör ha hela jävla göteborgs tålamod? ignore-->fortsätt spela och försöka vända matchen? kan la inte vara så satans svårt? handlar om focus i några få minuter?
vi gör det hela väldigt mycket enklare, jag spelar själv så får du tjura ihop själv i ett annat game
Quote (orvars @ 13 Oct 2012 21:25)
spelar du fortfarande?
jo de gör ja, lite långt mellan gångerna men..