d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev1101010111012101310141131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 13 2012 02:53pm
Quote (031 @ 13 Oct 2012 20:12)
S0d3r

bara att adda



fan va sne jag va på dig idag kyssen! hoppas du tog mitt agg med en nypa salt!

bar 3 lanes men de räckte inte :(
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Oct 13 2012 03:00pm
lunch, mitt fel att supporten inte köper wards
mitt fel att top failar och feedar
mitt fel att junglarn e efterbliven

jag e van
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Oct 13 2012 03:05pm
Vadå, matchen är väl inte vid kl 04.00? :O

Inte enligt detta? http://tournaments.leagueoflegends.com/s2-world-championship
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 13 2012 03:10pm
Quote (031 @ 13 Oct 2012 21:00)
lunch, mitt fel att supporten inte köper wards
          mitt fel att top failar och feedar
          mitt fel att junglarn e efterbliven

jag e van



asså ge dig hahahahahahah sa detta typ 250 gånger till dig men du agerade som en kvinna skulle gjort: solla bort informationen och se igenom orden och svar med ett halv drygt svar

läs detta väldigt noga: du VAR top, jAG frågade vad i helvette du gjorde solo top (inga torn kvar nada, lite farm, alla är bot/mid och teamfight som varar 3-4 minuter medans du som ad carry fortfarande står solo top och farmar? farmade du pga att han inte köpte wards? jag köpte wards åt alla, samtliga spelade, dödade allt och alla, rensade upp alla lanes, du kunde iaf vart med i teamfigths .. det jag vart sne över
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Oct 13 2012 03:25pm
Quote (Chefen @ 13 Oct 2012 23:10)
asså ge dig hahahahahahah sa detta typ 250 gånger till dig men du agerade som en kvinna skulle gjort: solla bort informationen och se igenom orden och svar med ett halv drygt svar

läs detta väldigt noga: du VAR top, jAG frågade vad i helvette du gjorde solo top (inga torn kvar nada, lite farm, alla är bot/mid och teamfight som varar 3-4 minuter medans du som ad carry fortfarande står solo top och farmar? farmade du pga att han inte köpte wards? jag köpte wards åt alla, samtliga spelade, dödade allt och alla, rensade upp alla lanes, du kunde iaf vart med i teamfigths .. det jag vart sne över


spelar du fortfarande?
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Oct 13 2012 03:32pm
Quote (Chefen @ Oct 13 2012 10:10pm)
asså ge dig hahahahahahah sa detta typ 250 gånger till dig men du agerade som en kvinna skulle gjort: solla bort informationen och se igenom orden och svar med ett halv drygt svar

läs detta väldigt noga: du VAR top, jAG frågade vad i helvette du gjorde solo top (inga torn kvar nada, lite farm, alla är bot/mid och teamfight som varar 3-4 minuter medans du som ad carry fortfarande står solo top och farmar? farmade du pga att han inte köpte wards? jag köpte wards åt alla, samtliga spelade, dödade allt och alla, rensade upp alla lanes, du kunde iaf vart med i teamfigths .. det jag vart sne över


gamet var över för längre sedan när detta hände
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 13 2012 04:02pm
Quote (031 @ 13 Oct 2012 21:32)
gamet var över för längre sedan när detta hände


varför lämnade du inte då? och varför ser jag dig ofta med en farm så du skulle kunna föda upp hela afrika?

man går in i ett game, spelar för att förlora istället för att vända spelet? hur jag än vrider,töjjer på det hela så får jag det fan ändå inte att gå ihop? då man kan ju lika gärna säga ''' nä asså league of legends, det kan gå dåligt i några games och känner inte för att riskera de så spelar nån annan typ av spel istället'' du jobbar la för fan på ett dagis och bör ha hela jävla göteborgs tålamod? ignore-->fortsätt spela och försöka vända matchen? kan la inte vara så satans svårt? handlar om focus i några få minuter?

vi gör det hela väldigt mycket enklare, jag spelar själv så får du tjura ihop själv i ett annat game
Quote (orvars @ 13 Oct 2012 21:25)
spelar du fortfarande?



jo de gör ja, lite långt mellan gångerna men..
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Oct 13 2012 04:06pm
Quote (Chefen @ 14 Oct 2012 00:02)
varför lämnade du inte då? och varför ser jag dig ofta med en farm så du skulle kunna föda upp hela afrika?

man går in i ett game, spelar för att förlora istället för att vända spelet? hur jag än vrider,töjjer på det hela så får jag det fan ändå inte att gå ihop? då man kan ju lika gärna säga ''' nä asså league of legends, det kan gå dåligt i några games och känner inte för att riskera de så spelar nån annan typ av spel istället'' du jobbar la för fan på ett dagis och bör ha hela jävla göteborgs tålamod? ignore-->fortsätt spela och försöka vända matchen? kan la inte vara så satans svårt? handlar om focus i några få minuter?

vi gör det hela väldigt mycket enklare, jag spelar själv så får du tjura ihop själv i ett annat game


jo de gör ja, lite långt mellan gångerna men..


summoner name? du måste ha försvunnit
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Oct 13 2012 04:07pm
Quote (Chefen @ Oct 13 2012 11:02pm)
varför lämnade du inte då? och varför ser jag dig ofta med en farm så du skulle kunna föda upp hela afrika?

man går in i ett game, spelar för att förlora istället för att vända spelet? hur jag än vrider,töjjer på det hela så får jag det fan ändå inte att gå ihop? då man kan ju lika gärna säga ''' nä asså league of legends, det kan gå dåligt i några games och känner inte för att riskera de så spelar nån annan typ av spel istället'' du jobbar la för fan på ett dagis och bör ha hela jävla göteborgs tålamod? ignore-->fortsätt spela och försöka vända matchen? kan la inte vara så satans svårt? handlar om focus i några få minuter?

vi gör det hela väldigt mycket enklare, jag spelar själv så får du tjura ihop själv i ett annat game


jo de gör ja, lite långt mellan gångerna men..


ja jag vann ju dom gamsen innan och dom efter det vi lirade så
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 13 2012 04:32pm
Quote (031 @ 13 Oct 2012 22:07)
ja jag vann ju dom gamsen innan och dom efter det vi lirade så



lirar alltid solo q, alltid nån som tänker/går så, dvs dom skapar min elo som jag egentligen inte ska ha...


önksar jag kunde leverera irl straff när man skiter i games och står afk.. inte till dig detta. hade nog valt några få alternativ så som

grillad dator/bordsben i skitan/ knytnäve ner i strypen/ angola kuk i röven etc



This post was edited by Chefen on Oct 13 2012 04:34pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1101010111012101310141131Next
Add Reply New Topic New Poll