Quote (Malmy @ Apr 13 2013 08:02pm)
jo definitivt lite konstigt spel, men kan ju ha varit en pkt 5 som träffat också (dock förklarar inte det preflop spelet alls).
En pkt5 skulle flat callat preflop och inte repoppat det efter att ha blivit reraisad imo.
Jsp poker dock, ganska höga stakes (1:20) så folket spelar oftast seriöst ändå.
ae han blev utskrattad på bordet iaf. Även om han springer in i AA någon gång ibland där så kan han inte kasta QQ på det bordet.
Quote (Malmy @ Apr 13 2013 08:02pm)
jo definitivt lite konstigt spel, men kan ju ha varit en pkt 5 som träffat också (dock förklarar inte det preflop spelet alls).
Kan inte säga att jag skulle ha lagt mig, snarare blixt synat, men vet folk med magisk instinkt som lagt sig och haft rätt

Aa vissa känner på sig saker ibland, ibland har man rätt när man får de känslorna ibland har man fel.
Jag spelade plo på jsp, har tvåpar hela vägen och rivrar kåk mot hans nutflush.
Han höjer, jag reraisar (det var inte alls stor reraise) och han lägger sin färg.
Like wtf :S
This post was edited by Mikob on Apr 13 2013 01:06pm