d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev11001011021031045001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Sep 16 2011 07:05am
Quote (Ekaan @ 16 Sep 2011 14:52)
fint väder ute


Ekaan då :-((
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Sep 16 2011 07:05am
Quote (Simon @ Sep 16 2011 12:40pm)
1. försöka leta på någon som ska dricka bira ikväll
2. åka hem till syster och se på film om hon har tid
3. sitta hemma och spela wow och klämma en pizza och chips

wat do


:drool:

låter som en finfin helg :D
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,067.72
Sep 16 2011 07:05am
Quote (ChingeR @ 16 Sep 2011 15:02)
om jag är hemma så tar jag ekaan anyday


NO wai!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 16 2011 07:07am
Quote (Simon @ 16 Sep 2011 13:40)
1. försöka leta på någon som ska dricka bira ikväll
2. åka hem till syster och se på film om hon har tid
3. sitta hemma och spela wow och klämma en pizza och chips

wat do


Är din syrra het?

(Just den frågan ställde jag till Robin på skype en gång, när han satt med högtalare på och hans syrra var i rummet)

This post was edited by Fil on Sep 16 2011 07:07am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2011 07:07am
Quote (orvar174 @ 16 Sep 2011 15:05)
:drool:

låter som en finfin helg :D


måste välja en av sakerna :(
vill göra 1, borde göra 2, slutar nog med 3 :foreveralone:
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 16 2011 07:07am
Quote (SCXiao @ 16 Sep 2011 15:05)
NO wai!


Du skulle bara veta. Har aldrig loosat emot ekaan när vi båda väntat ;)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2011 07:08am
Quote (Fil @ 16 Sep 2011 15:07)
Är din syrra het?

(Just den frågan ställde jag till Robin på skype en gång, när han satt med högtalare på och hans syrra var i rummet)


hahaha klockrent
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,067.72
Sep 16 2011 07:09am
Quote (Fil @ 16 Sep 2011 15:07)
Är din syrra het?

(Just den frågan ställde jag till Robin på skype en gång, när han satt med högtalare på och hans syrra var i rummet)


Robins syrra är rätt het, om det är litttle_brother vi pratar om :rolleyes:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 16 2011 07:10am
Quote (SCXiao @ 16 Sep 2011 15:09)
Robins syrra är rätt het, om det är litttle_brother vi pratar om :rolleyes:


Nej jag menar nightmare.

Quote (Simon @ 16 Sep 2011 15:08)
hahaha klockrent


Du svarade inte på min fråga :(

This post was edited by Fil on Sep 16 2011 07:10am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 16 2011 07:12am
brb grabbar, dags att skiiiita!
Go Back To Svenska Topic List
Prev11001011021031045001Next
Closed New Topic New Poll