☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev
1
100
101
102
103
104
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 624417
Replies: 50000
Track Topic
Marcusd0
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#1011
Sep 16 2011 07:05am
Quote (Ekaan @ 16 Sep 2011 14:52)
fint väder ute
Ekaan då :-((
Orvar
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold
:
4,611.00
#1012
Sep 16 2011 07:05am
Quote (Simon @ Sep 16 2011 12:40pm)
1. försöka leta på någon som ska dricka bira ikväll
2. åka hem till syster och se på film om hon har tid
3. sitta hemma och spela wow och klämma en pizza och chips
wat do
låter som en finfin helg
SCXiao
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,067.72
#1013
Sep 16 2011 07:05am
Quote (ChingeR @ 16 Sep 2011 15:02)
om jag är hemma så tar jag ekaan anyday
NO wai!
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#1014
Sep 16 2011 07:07am
Quote (Simon @ 16 Sep 2011 13:40)
1. försöka leta på någon som ska dricka bira ikväll
2. åka hem till syster och se på film om hon har tid
3. sitta hemma och spela wow och klämma en pizza och chips
wat do
Är din syrra het?
(Just den frågan ställde jag till Robin på skype en gång, när han satt med högtalare på och hans syrra var i rummet)
This post was edited by Fil on Sep 16 2011 07:07am
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#1015
Sep 16 2011 07:07am
Quote (orvar174 @ 16 Sep 2011 15:05)
låter som en finfin helg
måste välja en av sakerna
vill göra 1, borde göra 2, slutar nog med 3 :foreveralone:
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#1016
Sep 16 2011 07:07am
Quote (SCXiao @ 16 Sep 2011 15:05)
NO wai!
Du skulle bara veta. Har aldrig loosat emot ekaan när vi båda väntat
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#1017
Sep 16 2011 07:08am
Quote (Fil @ 16 Sep 2011 15:07)
Är din syrra het?
(Just den frågan ställde jag till Robin på skype en gång, när han satt med högtalare på och hans syrra var i rummet)
hahaha klockrent
SCXiao
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,067.72
#1018
Sep 16 2011 07:09am
Quote (Fil @ 16 Sep 2011 15:07)
Är din syrra het?
(Just den frågan ställde jag till Robin på skype en gång, när han satt med högtalare på och hans syrra var i rummet)
Robins syrra är rätt het, om det är litttle_brother vi pratar om
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#1019
Sep 16 2011 07:10am
Quote (SCXiao @ 16 Sep 2011 15:09)
Robins syrra är rätt het, om det är litttle_brother vi pratar om
Nej jag menar nightmare.
Quote (Simon @ 16 Sep 2011 15:08)
hahaha klockrent
Du svarade inte på min fråga
This post was edited by Fil on Sep 16 2011 07:10am
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#1020
Sep 16 2011 07:12am
brb grabbar, dags att skiiiita!
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
100
101
102
103
104
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact