d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev1100101102103104156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,340
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 5 2012 03:39pm




Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 5 2012 03:40pm
Quote (Marcusd0 @ 5 Jul 2012 23:39)
http://i.imgur.com/FdYirh.jpg

http://i.imgur.com/vktRqh.jpg

http://i.imgur.com/mnP2Eh.jpg


Vafan är det där? Är det inte såna där de använder när de lirar fighting-spel? :p

E: VAFAN GÖR REAL?

This post was edited by snoramej on Jul 5 2012 03:44pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 5 2012 03:45pm
Quote (snoramej @ Jul 5 2012 10:40pm)
Vafan är det där? Är det inte såna där de använder när de lirar fighting-spel? :p

E: VAFAN GÖR REAL?


Det är faceroll tangenter, extra stora och känsliga för att göra ansiktsrullandet så smidigt som möjligt =)

e: Streamen suger riktigt mkt, trololol

This post was edited by Svartermetalisk on Jul 5 2012 03:49pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 5 2012 03:50pm
Quote (Svartermetalisk @ 5 Jul 2012 23:45)
Det är faceroll tangenter, extra stora och känsliga för att göra ansiktsrullandet så smidigt som möjligt =)

e: Streamen suger riktigt mkt, trololol


Bara ljudet som är lite cp
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 5 2012 03:53pm
Quote (snoramej @ Jul 5 2012 10:50pm)
Bara ljudet som är lite cp


Jag har så sjukt mycket stutter T_T

kollat min uppkoppling den är svinbra men av någon anledning går streamen åt kuken

jävligt grinig
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 5 2012 03:54pm
Quote (Svartermetalisk @ 5 Jul 2012 23:53)
Jag har så sjukt mycket stutter T_T

kollat min uppkoppling den är svinbra men av någon anledning går streamen åt kuken

jävligt grinig


Har inga problem själv, förutom ljuder som bryter av typ en gång per minut.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 5 2012 03:55pm
Quote (snoramej @ Jul 5 2012 10:54pm)
Har inga problem själv, förutom ljuder som bryter av typ en gång per minut.


Det är cp för jag har aldrig problem annars, kollat min hastighet på bredbandskollen och den är 94+ ner så det ska inte kunna strula

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 5 2012 03:57pm
Quote (Svartermetalisk @ 5 Jul 2012 23:55)
Det är cp för jag har aldrig problem annars, kollat min hastighet på bredbandskollen och den är 94+ ner så det ska inte kunna strula


Skumt.
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Jul 6 2012 10:52am
tlo's play mot hasuobs har varit fantastisk gillar verkligen game 3 med muta/ling
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Jul 7 2012 12:12pm
MC kommenterar MVP vs GOLDEN just nu på main stream, vet ej om det är game 1 2 eller 3

e: det är inte alls MC hum aja någon annan som var sjukt dålig på engelska iaf :D

This post was edited by sturm on Jul 7 2012 12:24pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1100101102103104156Next
Add Reply New Topic New Poll