Quote (Svartermetalisk @ 4 Nov 2011 22:45)
Shit vad dyrt

Snuspriserna är helt sanslösa atm man lackar ur.
Jag köper stockar portion för 380 så typ 7 spänn profit mot sleven-elven men det svider ju endå.
Jo och jag skulle köpa på båtjäveln när vi va i Riga förra helgen. Tänker "nä men tar det imorgon bitti".
TaxFree öppet men säljer ej sprit eller tobak:(
Kostade 25:- dosan :c