d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11001011021031041131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Jan 12 2011 05:05am
poppy e op 3on3 så enkelt e det för mycke väggar.
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 12 2011 05:22am
Quote (eWaste @ Jan 12 2011 10:53am)
Poppy crit build 1.5k crit vanliga slag


då måste du bli sönder feeddad xD du behöver nästan 400 ad isf och 100% crit om du skall räkna med varje slag, det håller inte :P med hennes 3 hit combo kan man typ ta ut tanken utan at vara sönder feedad.

Quote (Ez4Real @ Jan 12 2011 11:05am)
poppy e op 3on3 så enkelt e det för mycke väggar.


håller med.

This post was edited by LinkToMyProfile on Jan 12 2011 05:23am
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Jan 12 2011 11:01pm
Precis köpt mig kennen, skojigt :)
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jan 12 2011 11:54pm
hur många skins ska man behöva köra för att dom ska lägga lite pengar på laggs etc? :(
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 13 2011 12:01am
Quote (nattbuss807 @ 13 Jan 2011 06:54)
hur många skins ska man behöva köra för att dom ska lägga lite pengar på laggs etc? :(


alla
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Jan 13 2011 02:24am
critt mundo <3

varför får man bara idioter på eu?

This post was edited by Ez4Real on Jan 13 2011 02:29am
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 13 2011 02:30am
Quote (nattbuss807 @ Jan 13 2011 06:54am)
hur många skins ska man behöva köra för att dom ska lägga lite pengar på laggs etc? :(


Alla games man spelar ser det ut som :(
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 13 2011 04:30am
Quote (nattbuss807 @ Jan 13 2011 05:54am)
hur många skins ska man behöva köra för att dom ska lägga lite pengar på laggs etc? :(


Word det är fan sant asså.
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jan 13 2011 10:09am
Började spela detta spel för några dagar sen och det är rätt kulT

Suger dock^^

några tips på bra nybörjar gubbe att köpa?
Member
Posts: 205,311
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jan 13 2011 10:11am
Köpte evelynn igår och mundo idag :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev11001011021031041131Next
Add Reply New Topic New Poll