d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1100101102103104329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
May 18 2010 10:59am
Lirade just ett 105min game, så jävla sjukt det var ^^
Pyromancer(jag)
Chronos
Electrician
Bloodhunter
Predator

vs

Scout
Nymph
Kraken
Thunderbringer
Pollywog
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
May 18 2010 12:02pm
Quote (d0oh @ May 18 2010 06:59pm)
Lirade just ett 105min game, så jävla sjukt det var ^^
Pyromancer(jag)
Chronos
Electrician
Bloodhunter
Predator

vs

Scout
Nymph
Kraken
Thunderbringer
Pollywog


konstigt med den lineuppen verkar det som att ni borde fått instantwin i endgame
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
May 18 2010 01:02pm
Quote (ImoK @ May 18 2010 07:02pm)
konstigt med den lineuppen verkar det som att ni borde fått instantwin i endgame


Bloodhunter/engineer/predator feedade upp dom så scout var saftigt feedad och nymph blev jävligt farlig som carry
kraken var typ odödlig med tank items
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
May 18 2010 02:24pm
Quote (ImoK @ 18 May 2010 19:02)
konstigt med den lineuppen verkar det som att ni borde fått instantwin i endgame


och andra laget borde fått instawin i earlygame

luktar mytarN^!
Member
Posts: 558
Joined: Nov 19 2003
Gold: 150.91
May 19 2010 12:03am
Nu är nya laddern uppe!

Polaren ligger 2a, själv har man en stabil 212 plats med 23 matcher spelade ;)
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
May 19 2010 02:07pm
Lägger snart av med HoN seriöst
Har bara förlorat idag
Lirade med kompisar, dom drar på och feedar i typ 4 games så man förlorar
sen lirar man själv och hamnar med några som på SD pickar 4 int och 2 ragequittar
Försöker lira support ibland men har märkt att det aldrig går eftersom att ens teammates 90% av gångerna är helt jävla efterblivna
Kul
Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold: 6,275.00
May 25 2010 10:34am
kan man spela mot botar i HoN? köpte det igår men jag är ju helt värdelös så skulle vilja öva emot bots :D
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
May 25 2010 10:36am
Quote (Emil @ May 25 2010 04:34pm)
kan man spela mot botar i HoN? köpte det igår men jag är ju helt värdelös så skulle vilja öva emot bots :D

Haha :D Går säkert att skaffa något program som gör att man kan spela mot botar! Aldrig testat dock och har ingen aning om vad programmet isåfall skulle heta, men google it ;)
Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold: 6,275.00
May 25 2010 10:41am
Quote (x17 @ 25 May 2010 18:36)
Haha :D Går säkert att skaffa något program som gör att man kan spela mot botar! Aldrig testat dock och har ingen aning om vad programmet isåfall skulle heta, men google it ;)


äsch det är alldeles för jobbigt, tänkte mer om det fanns nåt inbyggt AI.. annars kan det kvitta ^^
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
May 25 2010 10:42am
Quote (Emil @ May 25 2010 04:41pm)
äsch det är alldeles för jobbigt, tänkte mer om det fanns nåt inbyggt AI.. annars kan det kvitta ^^

Mjo, menar't ;P Nae, det vetetusan. Jag har inte märkt att något sånt finns i alla fall :/
Go Back To Svenska Topic List
Prev1100101102103104329Next
Add Reply New Topic New Poll