☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev
1
100
101
102
103
104
329
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 65938
Replies: 3281
Track Topic
d0oh
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold
:
105.00
#1011
May 18 2010 10:59am
Lirade just ett 105min game, så jävla sjukt det var ^^
Pyromancer(jag)
Chronos
Electrician
Bloodhunter
Predator
vs
Scout
Nymph
Kraken
Thunderbringer
Pollywog
ImoK
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold
:
2,310.27
#1012
May 18 2010 12:02pm
Quote (d0oh @ May 18 2010 06:59pm)
Lirade just ett 105min game, så jävla sjukt det var ^^
Pyromancer(jag)
Chronos
Electrician
Bloodhunter
Predator
vs
Scout
Nymph
Kraken
Thunderbringer
Pollywog
konstigt med den lineuppen verkar det som att ni borde fått instantwin i endgame
d0oh
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold
:
105.00
#1013
May 18 2010 01:02pm
Quote (ImoK @ May 18 2010 07:02pm)
konstigt med den lineuppen verkar det som att ni borde fått instantwin i endgame
Bloodhunter/engineer/predator feedade upp dom så scout var saftigt feedad och nymph blev jävligt farlig som carry
kraken var typ odödlig med tank items
pawa
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold
:
0.00
#1014
May 18 2010 02:24pm
Quote (ImoK @ 18 May 2010 19:02)
konstigt med den lineuppen verkar det som att ni borde fått instantwin i endgame
och andra laget borde fått instawin i earlygame
luktar mytarN^!
tempo22
Member
Posts: 558
Joined: Nov 19 2003
Gold
:
150.91
#1015
May 19 2010 12:03am
Nu är nya laddern uppe!
Polaren ligger 2a, själv har man en stabil 212 plats med 23 matcher spelade
d0oh
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold
:
105.00
#1016
May 19 2010 02:07pm
Lägger snart av med HoN seriöst
Har bara förlorat idag
Lirade med kompisar, dom drar på och feedar i typ 4 games så man förlorar
sen lirar man själv och hamnar med några som på SD pickar 4 int och 2 ragequittar
Försöker lira support ibland men har märkt att det aldrig går eftersom att ens teammates 90% av gångerna är helt jävla efterblivna
Kul
Emil
Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold
:
6,275.00
#1017
May 25 2010 10:34am
kan man spela mot botar i HoN? köpte det igår men jag är ju helt värdelös så skulle vilja öva emot bots
x17
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
2,337.00
#1018
May 25 2010 10:36am
Quote (Emil @ May 25 2010 04:34pm)
kan man spela mot botar i HoN? köpte det igår men jag är ju helt värdelös så skulle vilja öva emot bots
Haha
Går säkert att skaffa något program som gör att man kan spela mot botar! Aldrig testat dock och har ingen aning om vad programmet isåfall skulle heta, men google it
Emil
Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold
:
6,275.00
#1019
May 25 2010 10:41am
Quote (x17 @ 25 May 2010 18:36)
Haha
Går säkert att skaffa något program som gör att man kan spela mot botar! Aldrig testat dock och har ingen aning om vad programmet isåfall skulle heta, men google it
äsch det är alldeles för jobbigt, tänkte mer om det fanns nåt inbyggt AI.. annars kan det kvitta ^^
x17
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
2,337.00
#1020
May 25 2010 10:42am
Quote (Emil @ May 25 2010 04:41pm)
äsch det är alldeles för jobbigt, tänkte mer om det fanns nåt inbyggt AI.. annars kan det kvitta ^^
Mjo, menar't ;P Nae, det vetetusan. Jag har inte märkt att något sånt finns i alla fall :/
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
100
101
102
103
104
329
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact