d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev1100101102103104445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 939
Joined: Apr 4 2010
Gold: 770.00
Apr 10 2010 12:22pm
wow är roligt i 5 dagar efter 80, sen har du samma gear som alla andra på hela servern.. skitspel
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 10 2010 12:23pm
Quote (norodian @ Apr 10 2010 07:22pm)
wow är roligt i 5 dagar efter 80, sen har du samma gear som alla andra på hela servern.. skitspel


Officiella Ladder Slashertråden
Member
Posts: 939
Joined: Apr 4 2010
Gold: 770.00
Apr 10 2010 12:27pm
Quote (Svartermetalisk @ Apr 10 2010 08:23pm)
Officiella Ladder Slashertråden


säg det även till de på sidan före denna :)
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Apr 10 2010 12:28pm
Quote (norodian @ Apr 10 2010 06:27pm)
säg det även till de på sidan före denna :)


ja men då kan ju du visa att du kan läsa u sluta snacka wow då :)
Member
Posts: 939
Joined: Apr 4 2010
Gold: 770.00
Apr 10 2010 12:33pm
Gjort är gjort? Vad mer kan jag göra just nu?
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Apr 13 2010 11:15am
Magical steel axe, Damage: 77 to 93, +66% Enhanced Effect(lvl 10)

hitta denna nu.
hysad?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Apr 13 2010 11:15am
Quote (Rewarded @ 13 Apr 2010 18:15)
Magical steel axe, Damage: 77 to 93, +66% Enhanced Effect(lvl 10)

hitta denna nu.
hysad?


100 ee är max, så ja, decent :)

Funderar seriöst på att komma tillbaka till LS igen och sälja allt mitt d2-eq :rofl:

Är fett less på d2
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Apr 13 2010 11:16am
Quote (Rewarded @ 13 Apr 2010 19:15)
Magical steel axe, Damage: 77 to 93, +66% Enhanced Effect(lvl 10)

hitta denna nu.
hysad?


nja 10-20fg tror jag
100ee= perf
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Apr 13 2010 11:19am
Quote (snoramej @ Apr 13 2010 05:15pm)
100 ee är max, så ja, decent :)

Funderar seriöst på att komma tillbaka till LS igen och sälja allt mitt d2-eq :rofl:

Är fett less på d2


oki :)
låter fint däh.
ja är ju ganska nybörjare.
tycker bara det blir roligare och roligare :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 13 2010 12:22pm
Quote (snoramej @ Apr 13 2010 06:15pm)
100 ee är max, så ja, decent :)

Funderar seriöst på att komma tillbaka till LS igen och sälja allt mitt d2-eq :rofl:

Är fett less på d2


D2 < LS

Old news is very old

Go Back To Svenska Topic List
Prev1100101102103104445Next
Add Reply New Topic New Poll