d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1100101102103104820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 23 2011 06:36am
Quote (PlaaD @ 23 Aug 2011 13:35)
This.

Spelar ingen roll om du vill gymma biffkrim, kör 1 kardiopass i veckan, det ger bra träning för mage & ben och det bränner fett som ligger för musklerna. Kör med en väska med vikt/sandsäck så bygger du på bålen/benen samt fixar balans!


ne, ska bevisa för er att jag inte behöver kardiopass :D!

challenge accepted
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 23 2011 07:02am
Quote (Robarian @ 23 Aug 2011 14:36)
ne, ska bevisa för er att jag inte behöver kardiopass :D!

challenge accepted


Tycker det borde kännas pinsamt att nå 210 i puls på gymmet när man kör benövningar. Då är det mindre gay att löpträna om du frågar mig :P
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 23 2011 07:11am
Quote (Robarian @ 23 Aug 2011 14:36)
ne, ska bevisa för er att jag inte behöver kardiopass :D!

challenge accepted


klart som fan du inte BEHÖVER ett kardiopass, men kan ju säga att det brukar resultera i att du presterar bättre genom att köra kardio(inte bara fysiskt utan psykiskt med)
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 23 2011 07:48am
Quote (PlaaD @ 23 Aug 2011 14:11)
klart som fan du inte BEHÖVER ett kardiopass, men kan ju säga att det brukar resultera i att du presterar bättre genom att köra kardio(inte bara fysiskt utan psykiskt med)


jaja mister

Quote (Fil @ 23 Aug 2011 14:02)
Tycker det borde kännas pinsamt att nå 210 i puls på gymmet när man kör benövningar. Då är det mindre gay att löpträna om du frågar mig :P


ne men det blir jag inte, jag har hyfsat bra kondition redan nu :)
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 23 2011 07:54am
och lol tycka det är pinsamt att man blir andfådd är gay

då kan du ju inte lyfta lätta vikter för det är ju pinsamt :(
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 23 2011 08:02am
Quote (Robarian @ 23 Aug 2011 15:54)
och lol tycka det är pinsamt att man blir andfådd är gay

då kan du ju inte lyfta lätta vikter för det är ju pinsamt :(


Det är väl iofs skillnad mellan att nå näst intill maxpuls och att bli andfådd? :P

Tränar du inte kondition regelbundet så blir den sämre med tiden, din kondition kanske är bra nog nu men efterhand som du ökar i vikter kommer din kondition bli sämre och sämre.
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 23 2011 08:02am
Quote (Fil @ 23 Aug 2011 15:02)
Det är väl iofs skillnad mellan att nå näst intill maxpuls och att bli andfådd? :P

Tränar du inte kondition regelbundet så blir den sämre med tiden, din kondition kanske är bra nog nu men efterhand som du ökar i vikter kommer din kondition bli sämre och sämre.


vrf skulle den bli det?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 23 2011 08:11am
Hoppas att Robarian trollar, annars GG

This post was edited by PlaaD on Aug 23 2011 08:11am
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 23 2011 08:11am
Quote (Robarian @ 23 Aug 2011 16:02)
vrf skulle den bli det?


Så fungerar din uthållighet, uppehåller du inte den så förtvinar den långsamt!
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 23 2011 08:47am
Quote (Fil @ 23 Aug 2011 15:11)
Så fungerar din uthållighet, uppehåller du inte den så förtvinar den långsamt!


jo men det är ju inte som jag uppehåller den nu

och jo jag vet att kondition är väldigt viktigt

men för att hålla min motvation uppe så tränar jag bara för styrka nu

och börjar med kondition när jag känner att jag behöver det :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1100101102103104820Next
Add Reply New Topic New Poll