Quote (GuZ @ Sep 9 2010 02:13pm)
Låten är väl kanske okej om man diggar budkapet men själv ogillar jag det mesta av SDs ideologi (är dock
emot den massiva arbetskraftsinvandringen innan någon börjar hojta)

3/10
http://www.youtube.com/watch?v=eIFKdCdQwbU
anhörighetsinvandringen menar du?
led zep

~6/10 eller nåt, gillar inte den, kashmir >
http://www.youtube.com/watch?v=FpJUrt0O7uYThis post was edited by Dwerfs on Sep 9 2010 07:17am