d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ___ Posta Pic Av Dig SjÄlv ___
Prev1100101102103104156Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 1 2009 03:35pm
Quote (Jungell @ Wed, 1 Jul 2009, 23:32)
Håller med , Zandy är gryyym ;D


översminkad höll jag också med om..
Member
Posts: 4,378
Joined: Nov 18 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 1 2009 03:43pm
Quote (snoramej @ Wed, 1 Jul 2009, 21:35)
översminkad höll jag också med om..


Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jul 1 2009 04:26pm
Quote (SweMaggot @ Wed, 1 Jul 2009, 23:43)
http://img151.imageshack.us/img151/6894/okejjejejejejejejeeeeee.jpg
Oo SexI

Member
Posts: 4,378
Joined: Nov 18 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 1 2009 04:32pm
Quote (orvars @ Wed, 1 Jul 2009, 22:26)
Oo SexI


som faen va
Member
Posts: 17,636
Joined: Aug 27 2008
Gold: 27,950.00
Jul 2 2009 07:54am
Quote (booobaaa @ Sun, Jun 28 2009, 03:04am)
Hur man ska få niccokick xD
1:
http://i41.tinypic.com/35ce9tf.jpg

2:
http://i44.tinypic.com/2rc9awl.jpg


en sån vattenpipa har en polare till mig, sjukt kass är den :( thailands läckage skit :(
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Jul 2 2009 08:11am
Naaaw! Stackars Leimone.. Blev bannad från runescape..



This post was edited by gosif on Jul 2 2009 08:13am
Member
Posts: 5,945
Joined: Jul 3 2008
Gold: 340.01
Jul 2 2009 10:28am
Quote (FreakYzX @ Thu, Jul 2 2009, 01:54pm)
en sån vattenpipa har en polare till mig, sjukt kass är den :( thailands läckage skit :(


Ähh, min är trimmad ;D
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Jul 2 2009 11:11am
För varmt för vattenpipa.. Köpte min i Tunisien. Trodde jag blev lurad först men jag bytte slangen som var gjord av tyg och skit mot en slang från en pump ;-D
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
Jul 2 2009 11:44am
Quote (VadSkaJagHeta @ Wed, Jul 1 2009, 09:31pm)
Hon till vänster, ja tack. Hon i mitten, nej.


Hon till vänster skulle jag inte tveka 2 sec på :D
Member
Posts: 27,432
Joined: May 10 2007
Gold: 12,138.00
Jul 2 2009 11:58am
Quote (EmiJ @ Thu, 2 Jul 2009, 18:44)
Hon till vänster skulle jag inte tveka 2 sec på :D


Inte jag heller. Annat är det med halloweenspöket i mitten :o
Go Back To Svenska Topic List
Prev1100101102103104156Next
Closed New Topic New Poll