d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev1100810091010101110121131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Oct 13 2012 07:51am
Quote (eviilution @ Oct 13 2012 02:12pm)
då måste du vara ganska hög elo va  ? alt jävligt bra w/l ratio


du är sämst
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 13 2012 07:54am
Quote (Deadlyy @ 13 Oct 2012 13:51)
du är sämst


skitsnack ! bara kolla history ! jela nob

e: ok gör inte det, såg nyss att jag hade 4 förluster i ranked iRAD!!!!!

This post was edited by eviilution on Oct 13 2012 07:55am
Member
Posts: 10,279
Joined: May 28 2009
Gold: 0.00
Oct 13 2012 08:05am
Någon som vet vilken tid ( Svenska tiden ) Finalen är ikväll???
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Oct 13 2012 08:07am
Quote (eviilution @ Oct 13 2012 02:54pm)
skitsnack ! bara kolla history ! jela nob

e: ok gör inte det, såg nyss att jag hade 4 förluster i ranked iRAD!!!!!

bad

Quote (liiliiz @ Oct 13 2012 03:05pm)
Någon som vet vilken tid ( Svenska tiden ) Finalen är ikväll???


om du vet vilken tid det är i USA så ta tiden -7h

This post was edited by Deadlyy on Oct 13 2012 08:08am
Member
Posts: 10,279
Joined: May 28 2009
Gold: 0.00
Oct 13 2012 08:12am
Quote (Deadlyy @ Oct 13 2012 02:07pm)
bad



om du vet vilken tid det är i USA så ta tiden -7h


Vet inte tiden det som är problemet :C
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 13 2012 08:28am
Quote (liiliiz @ 13 Oct 2012 15:12)
Vet inte tiden det som är problemet :C


11h kvar enligt solomid.net
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Oct 13 2012 08:35am
Quote (Deadlyy @ 13 Oct 2012 16:07)
bad



om du vet vilken tid det är i USA så ta tiden -7h

fast det är -9 timmar broder.

det är 19.00 i USA och 04.00 för oss.
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Oct 13 2012 09:11am
Vilket lag tycker ni ska vinna då? (vilka ni hejar på så att säga)
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Oct 13 2012 09:13am
Quote (Ost @ 13 Oct 2012 17:11)
Vilket lag tycker ni ska vinna då? (vilka ni hejar på så att säga)


hejjar inte på något av lagen, alla lag man tyckte om åkte ut.
men av dom så håller jag nog på tpa

This post was edited by Nickeee on Oct 13 2012 09:13am
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Oct 13 2012 09:21am
Quote (Nickeee @ Oct 13 2012 03:35pm)
fast det är -9 timmar broder.

det är 19.00 i USA och 04.00 för oss.


haha jag som räkna fel.

tänkte på semifinalerna att de spelades kl 5 pm och det var ju 02.00 här = 7 h jag suger low elo sry xD
Go Back To Svenska Topic List
Prev1100810091010101110121131Next
Add Reply New Topic New Poll