d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev1100710081009101010111131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 12 2012 06:47pm
yay!


Min duo que partner fick 1500 elo ikväll aka gold.

Själv sitter man dock fast i 1300 xD
Member
Posts: 4,560
Joined: Jul 15 2012
Gold: 110.01
Warn: 30%
Oct 12 2012 08:23pm
Helvete, sjunkte ner under 1500.. känns förjävligt..
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Oct 13 2012 05:31am
Quote (Litttle_Brother @ Oct 13 2012 01:47am)
yay!


Min duo que partner fick 1500 elo ikväll aka gold.

Själv sitter man dock fast i 1300 xD


Jag kan lätt fixa gold till dig, men inget är gratis ^^

Quote (Bossolv @ Oct 13 2012 03:23am)
Helvete, sjunkte ner under 1500.. känns förjävligt..


_____
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Oct 13 2012 05:38am
är det bara jag eller är singed sjukt svår att hantera i lane?
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Oct 13 2012 05:43am
Quote (fideuu @ 13 Oct 2012 13:38)
är det bara jag eller är singed sjukt svår att hantera i lane?


Mjo han är en dryg en jävel, speciellt när han har köpt catalyst.

cant kill him :(
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Oct 13 2012 05:49am
Quote (fideuu @ Oct 13 2012 12:38pm)
är det bara jag eller är singed sjukt svår att hantera i lane?


spela teemo
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Oct 13 2012 06:15am
Quote (Deadlyy @ Oct 13 2012 01:49pm)
spela teemo


Quote (Errorz @ Oct 13 2012 01:43pm)
Mjo han är en dryg en jävel, speciellt när han har köpt catalyst.

cant kill him :(


aldrig haft svårt emot honom, formulerade frågan fel.

Är han svår att spela i lane? eller är det bara en speciell spelstil?
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 13 2012 06:26am
Quote (fideuu @ 13 Oct 2012 12:15)
aldrig haft svårt emot honom, formulerade frågan fel.

Är han svår att spela i lane? eller är det bara en speciell spelstil?


Spring runt och gasa judar typ. Kasta sagge på dom och kasta dom.
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Oct 13 2012 06:53am
Quote (liiliiz @ 12 Oct 2012 15:24)
You got carried .


Kan säga att jag är carry 80% av games
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 13 2012 07:12am
Quote (orvars @ 13 Oct 2012 12:53)
Kan säga att jag är carry 80% av games


då måste du vara ganska hög elo va ? alt jävligt bra w/l ratio

This post was edited by eviilution on Oct 13 2012 07:12am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1100710081009101010111131Next
Add Reply New Topic New Poll