d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev1100610071008100910101131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Oct 12 2012 09:19am
Quote (Litttle_Brother @ Oct 12 2012 02:46pm)
?!


Hehe, är inte level 30 än jag. Tar ju ett tag fan xD

Quote (Deadlyy @ Oct 12 2012 03:01pm)
utan några boosts


First-win of the day är väl den enda boosten jag använder.
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Oct 12 2012 09:41am
Quote (Ost @ Oct 12 2012 04:19pm)
Hehe, är inte level 30 än jag. Tar ju ett tag fan xD



First-win of the day är väl den enda boosten jag använder.


rekommenderar att skaffa xp boost. Sparar väldigt väldigt väldigt mycket tid. Vilken lvl är du?
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Oct 12 2012 10:04am
Quote (Deadlyy @ Oct 12 2012 03:41pm)
rekommenderar att skaffa xp boost. Sparar väldigt väldigt väldigt mycket tid. Vilken lvl är du?


Är level 26 atm (dock bara mellan 200-300 xp kvar till 27).


Xp-boost kostar ju rp :P
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 12 2012 10:07am
Quote (Ost @ Oct 12 2012 05:04pm)
Är level 26 atm (dock bara mellan 200-300 xp kvar till 27).


Xp-boost kostar ju rp :P


Är du emot köp av RP? :)

(Bara en fråga)
Member
Posts: 5,574
Joined: Jul 1 2007
Gold: 1,156.23
Oct 12 2012 10:09am
Quote (Teposen @ Oct 12 2012 04:07pm)
Är du emot köp av RP? :)

(Bara en fråga)



Att betala för ett gratisspel blir ju konstigt..

Kötta bara!! farma ip:) precis som d2!
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 12 2012 10:12am
Quote (CableeGuy @ Oct 12 2012 05:09pm)
Att betala för ett gratisspel blir ju konstigt..

Kötta bara!! farma ip:) precis som d2!


Så tänkte jag med i början. Fast jag har köpt lite RP ^_^

Samma med WoW, sa förr "tänker aldrig betala för ett spel!"

Jo tjena -_-
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Oct 12 2012 12:28pm
Quote (Teposen @ Oct 12 2012 04:07pm)
Är du emot köp av RP? :)

(Bara en fråga)


Nej, det är jag inte.

Känner bara inte för att köpa RP nu, är ju inte så långt kvar. Jag menar, har ju tagit mig enda hit - klart jag klarar sista biten!
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 12 2012 12:48pm
Quote (CableeGuy @ 12 Oct 2012 17:09)
Att betala för ett gratisspel blir ju konstigt..

Kötta bara!! farma ip:) precis som d2!


cashmoney
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Oct 12 2012 03:06pm
roligt att man vinner trollgames, haha



flera ville gå mid, men i slutändan fick tf gå top och morgana supporta.
Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
Oct 12 2012 05:20pm


tyngaste

This post was edited by Skullkraker on Oct 12 2012 05:20pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1100610071008100910101131Next
Add Reply New Topic New Poll