Quote (CableeGuy @ Oct 12 2012 05:09pm)
Att betala för ett gratisspel blir ju konstigt..
Kötta bara!! farma ip:) precis som d2!
Så tänkte jag med i början. Fast jag har köpt lite RP

Samma med WoW, sa förr "tänker aldrig betala för ett spel!"
Jo tjena
