d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev1100510061007100810091131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Oct 11 2012 04:45pm
Quote (Deadlyy @ 11 Oct 2012 23:28)
http://i45.tinypic.com/5bsgp2.png

Gamet vi förlora var mot ett lag som var ~ 2.2k. Vår support blev hookad av deras blitz 3-4 i laning phase g_g.


speccade faktiskt den matchen, undrade vafan sona sysslade med egentligen.

du var väl dock inte med och spelade i den?
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Oct 12 2012 01:35am
Quote (Nickeee @ Oct 11 2012 11:45pm)
speccade faktiskt den matchen, undrade vafan sona sysslade med egentligen.

du var väl dock inte med och spelade i den?


Jag var oriannan mid.

Stackars wexz ;p.

This post was edited by Deadlyy on Oct 12 2012 01:43am
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 12 2012 01:36am
Quote (Deadlyy @ 12 Oct 2012 07:35)
Jag var oriannan mid :/


wow var det du? fyfan va BAAAAD!
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Oct 12 2012 01:38am
Quote (eviilution @ Oct 12 2012 08:36am)
wow var det du? fyfan va BAAAAD!

Tjena

This post was edited by Deadlyy on Oct 12 2012 01:44am
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Oct 12 2012 07:08am
Gick ner till 800 med flit, sitter nu på 1415 och vinner fortfarande. Förstår inte alla som säger att dom är i elo hell, :lol:
Member
Posts: 10,279
Joined: May 28 2009
Gold: 0.00
Oct 12 2012 07:24am
Quote (orvars @ Oct 12 2012 01:08pm)
Gick ner till 800 med flit, sitter nu på 1415 och vinner fortfarande. Förstår inte alla som säger att dom är i elo hell, :lol:


You got carried .
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Oct 12 2012 08:06am
Quote (orvars @ Oct 12 2012 02:08pm)
Gick ner till 800 med flit, sitter nu på 1415 och vinner fortfarande. Förstår inte alla som säger att dom är i elo hell, :lol:


Håller med , skulle vilja säga att ''elo hell'' snarare är oturen att tillfälligt hamna med trolls/retards i games. Dock jämnar det ut sig i slutändan och är du bättre än de så kommer du klättra.
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Oct 12 2012 08:45am
Fatta när man drar level 30...
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 12 2012 08:46am
Quote (Ost @ 12 Oct 2012 16:45)
Fatta när man drar level 30...


?!
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Oct 12 2012 09:01am
Quote (Ost @ Oct 12 2012 03:45pm)
Fatta när man drar level 30...


utan några boosts
Go Back To Svenska Topic List
Prev1100510061007100810091131Next
Add Reply New Topic New Poll